enita Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Kjenner dere at babyen sparker dere i blæra, sidene el.? Hvordan merkes det best at den ligger feil vei? Jordmor var i tvil hvilken vei min lå, så nå prøver jeg å finne utav det selv, siden det ikke er før neste torsdag jeg får vite helt sikkert.. )
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg har spark mot blæra, kan kjenne hodet oppunder ribbena. Har 2 dager igjen til termin, men er usikker på hvordan jeg skal føde da jeg ikke vet hvor stor baby'n er. De påstår at h*n kan fortsatt snu seg. Hvor mange dager har du til termin?
janicke78*fødeklarovertermin* Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 min jente ligger helt på tvers.. det er nesten litt skumelt å ligge på sia for på den ene siden av kroppen min stikker beina ut og på den andre armene .. så jeg kjennner slag og spark på hver sin side av magen ...sånn kan det kjennes ut i tverrleie ivertfall hvis man finner føttene er de ivertfall kjilne og trekker dem til seg veit ikke om det le så nyttig et svar men men
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 min baby lå i seteleie,hodet under ribbeina og sparket mot blæræ...men var igår på sykehuset og fikk snudd babyen(uke 37+1),skal på ul i morgen å se om den fortsatt ligger med hodet ned...gjør den det blir det normal fødsel men hvis den snur seg tilbake igjen blir det ks neste uke:)må si at jeg kjenner egentlig ikke så stor forskjell på rumpa og hodet til babyen da,men magen min ble mye lavere etter di snudde babyen....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Jenta vår ligger i seteleie, og har hodet oppi ribbeina mine på høyre siden, så ligger ruggen i bus nedover høyresiden og rompa i bekkene. Beina ligger tilbake igjen på en måte.. så hun ligger delt. Kjenner sparkene nedover og avogtil uti venstre side, ellers merker jeg når hun strekker seg, da presser det noe sinnsykt oppi ribbeina mine, skikkelig vondt..
enita Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg har termin 2.sept, så han kan jo enda snu seg. Jeg kjenner ofte spark, dytt på sidene, begge sidene egentlig, og har ikke kjent spark nedover. Mer et lite trykk..(hodet håper jeg jo)
enita Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 Hvordan gikk det å snu babyen? Har hørt at det nesten er verre enn selve fødselen jeg..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå