yasmina Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er jo siste helga foer mini i magen kommer paa mandag. i morgen er det innskriving osv paa sykehuset og foerst skulle vi ha langhelg med 3 dager fri, men.... Paa torsdag vaaknet vi opp til en febersyk minstemann og alle planer maatte skrinlegges, utpaa dagen ramlet eldstemann og paadro seg lett hjernerystelse. I gaar var de begge fine og vi var ute en tur, men i natt kom jammen meg eldstemann listene inn til oss med feber utpaa natten saa naa er det han som har over 39 i feber Men godt de faar det unnagjort foer mini kommer da om ikke annet...
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Heisann skulle akkurat til å rope på deg.Satt nemlig å tenkte på at nå kunne det ikke være mange dager igjen før mini melder sin ankomst:o) Så ille at barna skulle bli syke nå,stakkars små(og den høygravide mamman). God bedring til guttene,og MASSE lykke til på mandag:o) Klem.
boble <3 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Oj, nå er det ikke mange dagene til du får møte lillebabyen. Håper helgen blir så fin som den kan bli med febersykt barn. Lyke til på mandag:0)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Off så kjedelig da!! Får håpe det er fort over med feber hos han, og godt du ser litt positivt på det, at de blir ferdig me det før lille nurket kommer. Men selvfølgelig veldig kjedelig når det står på!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Høres ut som et ork! Det er godt du klarer å se positivt på det ja. Jeg kan tenke meg du er spent på å få møte den lille nå! Vet du hvilket kjønn det er?
blond Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg krysser fingre for at du ikke blir smittet! Må være rart å vite at du får barn på mandag, så presist. Har du hatt ks med de andre?
yasmina Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 Venter gutt nr 3 og det er mitt 3 KS ja Ks nr 1 var ikke helt planlagt ) Ellers saa gaar det vledig greit, eldsten bare ligger og ser film eller sover naar han er syk saa det er ikke noe arbeid med han. men vi skulle jo kjoere til en naboby og gaa paa akvarium i dag , det var litt kjedelig, men faar ta det om noen uker
celodi Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Håper de blir fort frisk..Og masse lykke til på mandag... Hvor lenge før fikk du vite at det blir fødsel på akkuart den dagen?
yasmina Skrevet 2. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2008 I Norge , da vi ventet andre mann , fikk jeg vite det ca 6 uker foer. Denne gang har jeg visst lenge hvilke to datoer det stod om, i flere mnd faktisk, men fikk bekreftet denne datoen for ca 2 mnd siden.
celodi Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 De på sykehuset sa at jeg ville få innkalling til planlegging av fødsel tidlig i svangerskapet..Så håper det skjer snart jeg... Og at jeg kan få være med og bestemme litt selv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå