ChellBell - har født! Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hvor har dere kjøpt/skal dere kjøpe hentesettet til bebisen og hva skal dere ha? Jeg har et par venninner som skal strikke/hekle hentesettet, men det gidder jeg bare ikke å gjøre ;P
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Har ikke bestemt meg helt, men tipper det blir et strikket sett i kremhvit som min mor har strikket til vesla. Veldig søtt, bukse, jakke og lue
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Her blir det bare en hel sparkedress med lue til fra Polarn og Pyret. Kanskje med en strikkejakke over, hvis tanta mi blir ferdig
Isaks mamma <3 Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg begynte å strikke en dress for 3 uker siden, og strikket halvveis før jeg trengte mer garn... og så er de utsolgt for akkurat det garnet jeg skal ha, og er ikke å oppdrive i hele Bergen. Problemer med varelevering osv osv. Har termin i dag og dressen ligger der halvferdig og greier...kjipern!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 tanten til babyen har kjøpt sparkebukse,jakke og lue i hvitt med blå detaljer(vi tror det blir gutt)som skal være hentesettet til mini...hihi,blir det jente får pappaen ut å kjøpe hentesett:)
Mamma til to tette Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Har med litt forskjellig siden været kan være så mangt, fra 15 til 30 graderr ,-) Har hvit bukse, hvit topp og søt kjole til å ha over. Svigermor har strikket søt liten omslagsjakke som vi tar på hvis det blir behov, ellers bli det kun til bildetaking, Har et fint ullteppe som jeg tar rundt henne. Gleder meg....kom ut lillevenn!
mammagutten Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 her har oldemoren til lillegutt heklet et nydelig hentesett i hvitt. om dette viser seg å være litt stort (noe jeg tror det er) så har mormoren strikket en nydelig lyseblå genser med litt mørkere silkebånd. pluss matchende sokker og hue.
C@milla *EMIL* Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Har tenkt på dette hentesettet lenge jeg, men nå tror jeg at det blir veldig enkelt.. tar med litt ulike størrelser, noe i 50 og noe i 56. Har kjøpt noen søte bodyer på H&M med bukse i samme stil, og ei lue da.. så har jeg vel et lite pledd over. synes det er greit nok...
ntnjen Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 her har muttern strikka jakke å lue å bukse!!! i blått!!!! blir jo en liten prins!!! men body å sånt som skal være under skal mannen å 7 åringen vår ut å kjøpe! når han er født å vi vet sånn ca størrelsen på han!!!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Tror vi velger det samme som storebror reiste hjem i. Har tatt med litt av hvert, vet jo ikke temperaturen. Blir det det han reiste hjem i,så er det en omslags-jakke og en tynn bukse : )
babygullz <3 vilde Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 jeg har planer om å la søstern min få dra ut å kjøpe hentesett mens vi er på sykehuset/hotellet... vet jo ikke hvilken str babyen er når hun kommer lism, om hun er liten eller stor, så da kan vi jo se d når hun kommer åsså kan hun dra ut å kjøpe et nusselig et=) blir jo kjempestas for henne også!
Piamin Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Kan noen fortelle meg hva dette "hentesettet" er? Hva er så spesielt med det?
Trulte troll Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Ja, er det så nøye hva babyen har på i bilen på vei hjem, liksom..?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 har pakket ned en super søt flece dress med ku mønster på.. hetta på dn har små ører:)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Det blir enten en gul strikkejakke som både jeg og Christina hadde på oss da vi ble hentet hjem fra sykehuset, eller en hvitt strikkejakke jeg har kjøpt i England:) Hentesettet vet jeg ikke..men siden jeg ikke vet kjønn så blir det hvitt denne gang...Christina hadde gult.)
nr2-imagen:) Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Jeg har kjøpt en nydelig sparkebukse i rosa og fin body til. Så har jeg kjøpt en nydelig fleecedress i rosa med en bamse på!!! Den skal jeg ha på når vi skal ut i bilen. Alt i str 50. Håper pia vår er lita! hehe Gleder meg noe så vanvittig!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå