tiili-my-nov08 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg har slitt masse med ekstremt treg mage gjennom hele svangerskapet - men her om dagen fant jeg noe som virkelig virket - nemlig tørkede aprikoser. Visste ikke helt at de skulle ha den effekten de hadde, men spiste en del en dag på jobb, og når jeg kom hjem skjønte jeg ikke hva som var galt, hadde vondt i magen på en rar krampeaktig måte, men det som egentlig var greia var at jeg faktisk måtte på do - var en ren og skjær nytelse!
lykkelig78 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Et annet tips er lakris. Det er vidundermiddel for meg!
smilan Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Et annet som funker på meg er blåbær youghurt el biola
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 jeg har også vært veldig plaget. Redningen har vært å starte dagen med yoghurt, som jeg blander en ss linfrø i. Smaker ikke så verst, og setter fart på magen Ellers er det lurt å spise grove kornprodukter, mest mulig fiber, og drikke MYE vann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå