babydrømmer84 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Leste i ett eller annet innlegg som noen hadde skrevet her inne at om man var plaget med mye vondt i hodet blir det gutt(også noen som hadde hört det motsatte,altså jente), så bare lurte på om flere har erfaringer med det?? Ikke fordi at jeg er overtroisk når det gjelder slike "myter", men hadde bare vaert morsomt å sett om det stemmer på UL om en ukes tid, siden jeg er mye plaget med hodepine..
Charisma Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg sliter også en del med hodepine. Jeg kan ikke huske at jeg hadde det forrige svangerskap, da fikk jeg en gutt. Men jeg tror egentlig ikke det har noen betydning for hvilket kjønn det blir.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg har også enormt mye vondt i hodet. Jeg har migrene og i sist svangerskap når jeg fikk gutt hadde jeg nesten ikke vondt i hodet, men denne gangen sliter jeg veldig med det. Vet ikke kjønnet ennå, så det blir spennende.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 sniker meg inn fra første tri er 11+3 nå, og har endel hodepine. Og jeg er garantert sikker på at det er ei jente! jeg bare vet det... Forrige gang hadde jeg ingen symptomer på graviditet overhodet, og fikk gutt
alvilde Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 jeg er gravid med jente å har mye vondt i hodet..
Lone27 Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 er også plaget med mye hode pine ,skal på en til ul og får se på mandagen hva det er
Fjuolla Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Jeg er mye plaget med hodepine og venter jente: )
babydrømmer84 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Ja der kan man se..skal ikke tro på alt man leser,hehe;) Blir uansett utrooolig spennende å se hva som gjemmer seg inni her..med eller uten hodepine:D hehe.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Mye hodepine= for lite inntak av vann / stress. Men det skal også være et tegn på gutt..
Saltlakris Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Jeg var mye plaget med hodepine i 2 tri, og venter jente
*månestråle* Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 jeg har vært mye plaget av hodepine både i 1 og 2 trimester, og jeg venter gutt
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 slet veldig mye med hodeverk og migrene hele tiden med jentene mine,men harhatt migrene ei gang helt fra begynnelsen nå og ikke noe mer etterpå.for meg er det på jentene.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Jeg venter jente og er mye plaget med hodepine. Virker ikke som det er noen sammenheng med kjønn og hodepine. Lykke til på ultralyd
Hakkamella Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Tror ikke man kan 'gjette seg til' kjønn på denne måten. Jeg har mye hodepine hver dag, så kraftig at jeg ikke har nytte av paracet engang. Har hatt mye oppkast og lavt kaloriinntak rundt unnfangelsestiden... i følge alle disse 'tegnene' skal jeg få jente. Jeg får bare vente og se om det stemmer når jeg kommer på ultralyd. Forøvrig er det fars gener som bestemmer kjønn, og det skjer i unfangelsesøyeblikket. Kjønnsdeler utvikles senere.
mira11 Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Jeg har mye hodepine og hyppige migreneanfall, og venter gutt.. Og slik var det også forrige gang, og da også gutt..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Jeg har ikke hatt hodepine verken nå eller sist. Har gutt og venter jente. Men jeg er sikker på at symptomer har noe å si for kjønnet, for jeg har et heelt annerledes svangerskap denne gangen. Med gutten min var jeg kjempedårlig og svimmel hele tiden, denne gangen har jeg vært mye bedre, bare mer morgenkvalm i begynnelsen.
Ungmamma21 Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 jeg tror ikke det har noe å si for hvilket kjønn du får. de sier jo at er man dårlig så får man jente og er man frisk så er det gutt. jeg var i kjempe fin form første gangen og da fikk jeg jente. denne gangen er jeg ikke særlig i form, veit ikke kjønnet enda men. formen er så forskjellig fra person til person....
kleine Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Hei. Jeg hadde ekstremt vondt i hodet forrige graviditet fra ca 3 til 6 mnd, migrene og var sengeliggende. Denne gangen har jeg også hatt en del vondt i hodet, men ikke i nærheten av hvordan det var sist, hvertfall ikke foreløpig. Sist gang fikk jeg JENTE, denne gangen vet jeg ikke. Blir spennende å se
Jente2011 Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 eg har ikkje hatt vond i hodet, er 25+1, å venter jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå