Gå til innhold

Dere med delt livmor..


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør igjen jeg.

Jeg har delt livmor og fikk sønnen min for 5 år siden ved KS, og denne gangen må jeg også ta KS grunnet seteleie (samme gunn som sist)

Og jeg vet hvor veggene er i livmoren, de er på venstre siden av magen min, og tulla ligger på høyre siden. Nå lurer jeg på... det river og sliter i livmoren fra morgen til kveld, kjennes ut som den skal slitne. spesielt på venstre siden hvor den veggen er (det rommet som ikke er i bruk)... det er veldig vondt og jeg blir litt bekymret iogmed det sises at livmoren er svakere gang nr to og tre etter KS. Er det noen som kjenner til dette?

Har liksom ikke lyst å ringe på føden og spørre om dette her, må vel evt være en lege som må svare på. Har kontroll om 17 dager men føler det blir lenge til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som har det?

Skrevet

Ring føden! Du skal ikke gå rundt å være bekymret, bedre å ringe å spørre.

Det er lenge å vente i over 2 uker!

Skrevet

Nja, venter til over helgen med å ringe om det ikke blir bedre... Men takker uansett for svaret da=)

Håpte noen her skulle si at de hadde det på samme måte=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...