chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Spør igjen jeg. Jeg har delt livmor og fikk sønnen min for 5 år siden ved KS, og denne gangen må jeg også ta KS grunnet seteleie (samme gunn som sist) Og jeg vet hvor veggene er i livmoren, de er på venstre siden av magen min, og tulla ligger på høyre siden. Nå lurer jeg på... det river og sliter i livmoren fra morgen til kveld, kjennes ut som den skal slitne. spesielt på venstre siden hvor den veggen er (det rommet som ikke er i bruk)... det er veldig vondt og jeg blir litt bekymret iogmed det sises at livmoren er svakere gang nr to og tre etter KS. Er det noen som kjenner til dette? Har liksom ikke lyst å ringe på føden og spørre om dette her, må vel evt være en lege som må svare på. Har kontroll om 17 dager men føler det blir lenge til....
Scorpiogi Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikke kjennskap til dette jeg, men ja det er sant at livmoren er litt svakhet i etter en ks. Jeg ville definitivt ringt føden uansett for å spørre!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Vel vente til over helgen med å ringe, men om det blir verre skal jeg selvfølgelig gjøre det. Håpte det var noen andre her som hadde det på samme måte og at dette var heeelt vanlig når en har delt livmor og mindre plass=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå