xmilla Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Vet det kan gå dager/ uker, men noen med erfaring om hvor lang tid det har gått?? Slimproppen gikk i går hos meg. Har 7 dager til termin:)
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 I følge bøkene kan det ta opp til 2 uker, men ikke bekymre deg, normalt sett er det innen en uke ;-) Lykke til!
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jippi! Slimproppen gikk i dag tidlig her også. Da får jeg vel pakke den berømte fødebaggen etterhvert da;-)
Meg, J & L Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg tror nok det kommer litt an på når slimproppen faktisk går.Om den går i uke 33 eller i uke 40 liksom. Hvis den går tidlig, har jeg hørt at kroppen kan lage ny. Kommer den i uke 39-40 osv. tror jeg nok at fødselen er nært forestående. Hentet fra : http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html • Når slimproppen løsner kan fødselen være 1 dag til 3 uker unna. Ikke få panikk, og regn med at fødselen starter med en gang du ser en gelatinlignende klumpen. Det betyr enkelt og greit bare at livmorhalsen gjenomgår de normale forberedelsene til fødselen.
Meg, J & L Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Glemte å si at min gikk 10 min før vannet..
juli-prins:) Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Ikke få forhåpninger....min gikk for 3 uker siden, og har ennå ikke født! Har vært i gang to ganger skikkelig, så sklir riene ut igjen, så ikke gled deg for mye, da blir du bare skuffet!gjorde det selv nemlig, og det føles som om jeg har gått 3 uker på overtid,selv om jeg kun er 4 dager over termin:)lykke til:)
anette&tutta mari :) Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Min gikk kl 12, sammen med litt forstervann og 7 timer senere var tulla født. Men dette er veldig individuelt.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Det er nok veldig ulike fra person til person. Men dette er mine erfaringer. Med eldste gikk slimproppen 5 uker før hun kom, med nest eldste(nåværende yngste) gikk slimproppen 4 uker før hun kom. Nå med denne siste gikk slimproppen for 1 uke siden, ikke noen jente enda. Men har hatt rier 3 netter på rad, så det skjer vel noe snart.
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Her er det 6 dager siden siste rest av min slimpropp gikk, men ingen tegn til fødsel ennå.. Er i uke 36.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Fra slimproppen gikk tok det 48 timer før datteren min ble født:) Her var slimproppen det aller første tegn på forekommende fødsel....!
*_A_* Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Slimproppen min gikk kl. 11.00, riene startet 20.40, og gutten vår ble født kl. 07.00 dagen etter. (Men jeg var 8 dager over termin da slimproppen gikk...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå