bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 he he... måtte bare. savner de gamle trådene våre. noen av dere som husker den lange tråden med flause og dritehistorier? jeg MÅ lese den igjen. men vet ikke hva jeg skal søke på
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hehe;) Den tråden er helt råååååå. Ler ennå når jeg tenker på den..hehe. Mange av oss som er prøvere eller bliit gravid på ny har jeg fått med meg;) Vi er i vår 1. pp nå. Om noen har nye flause og dritehistorier, så er det bare å fortelle altså, Sier ikke nei takk til den humoren jeg...hehe. Jeg kan jo begynne..hehe. Dette er noe jeg kan le av nå, men akkurat da det skjedde hadde jeg den største panikkfølelsen ever! Jeg ble satt i gang etter 1 uke på sykehuset grunnet sv.forgiftning. Bestilte da klystèr før riene kom. Ville ikke drite på jordmora lissom. Søstra mi var på rommet sammen med meg da den ble satt. Ho er sykepleier. Uansett-- kjente jo dritetrangen øyeblikkelig etter at jordmora var gått og søstra mi sto vakt ved døra slik at ingen andre skulle gå på do rett før meg..Det ville vært grusomt! 1 minutt gikk og jeg stramma anusmusklene alt jeg kunne..Fy fader som jeg slet, måtte så jævlig drite. Og det trykket. Kjente at jeg ikke klarte mer og sa til søstra mi at jeg måtte på dass. Ho snudde seg mot meg for å svare, og akkurat da smatt det en dame inn på doen..KRISE!!!! Jeg trodde jeg skulle dø- la meg på senga og vred meg i dritatrangen..Fikk nesten krampe i rævhølet...haha. Heldigvis kom dama ut etter 1 min, og da var jeg på nippet til å svime av. Jeg gikk/vugga i full fart, låste IKKE døra og satt meg på do... DVS jeg rakk ikke å sette meg før spruten kom!! hahahahahaha--huff. Har aldri kjent noe såååå godt i mitt liv. Så der satt jeg med den verste og beste følelsen ever, mens døra var åpen og alle gravide gikk utenfor..haha. Skal si dere...man bryr seg ikke om mye når trangen er så enorm! Søstra mi lå på senga med latterkrampe og jeg lo så godt at riene satt i gang! Måtte forøvrig trekke ned 4 ganger før dassen var tom!!!!Haha
doffine Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Hm... den gode gamle tråden er i noe slag med syk humor som overskift... tihi.. men ser ut som vi er igang med en ny en her;))) Hehehehehehehe...
Chicka™ Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Hehe! Asså, har flere nye historier her jeg! Men litt dårlig tid her! Hadde totalt forstoppelse en stund etter fødselen. Var så ille at jeg måtte inn på legevakten midt på natten! Hu uffa seg bare og sa at dette var da noe jeg burde fikset hjemme selv med litt klyster osv.. Saken var at jeg hadde prøvd det flere ganger uten hell... Hun satte oppi en MONGOstort klyster og jeg begynte og jobbe.. FY FADER, det var værre enn fødselen det... Etter drøye 45 minutter var det resultat i den største kabelen dere noensinne kan forestille dere... Tenk dere hvor stor den var så kan dere gange det med 5.... Hun på legevakten kom innigjen og fikk bakoversveis... skjønte først NÅ hva jeg hadde slitt med... Og hun presser ut av seg: "jaja, gratulerer... du har nettopp født en drittunge" Den var faen meg på str med ett prematurt barn!!! HAHA!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Hahahahahahaha. Drittunge!! Den var god! Må ha vært en stor lort. Du fikk totalruptur i bønnehullet eller? Huff. Høres ikke godt ut.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 HA HA HA..... jeg tror jeg dør av latter... he he
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 æsj jeg finner ikke den andre tråden
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Lille luri, FY F, du er helt utrolig! :-D Jeg fikk også klyster, men har, dessverre, ikke noen god historie... Mener å huske at jeg fikk klyster på et rom med eget toalett? Jo, jeg tror det... Klem
Gjest Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Hei snuppa;) Hehe.. har mange rare historier på lager..hihi. Neste gang jeg skal ha klyster, så kommer jeg til å låse mannen min inne på do, be han om ikke å åpne før JEG kommer..hehe. Det var forferdelig;( Hehe. Hadde vært utrolig morsomt å finne den andre tråden- da kommer du til å le deg ihjel. Mange morsomme historier der;)
Chicka™ Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Jeg fikk aldri klyster under fødselen jeg da! Dreit i en slik papp-greier synes jeg og huske! Ikke akkurat det jeg foksuerte på Lulle luri: Er jeg helt dum og glemsk, hvem er du? HAHA! Het du det samme før også??? Eller har jeg gått glipp av noe? *flau*
Chicka™ Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Ja, selvfølgelig:) Hehe!!! Alt bra? Lenge siden:P
Gjest Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Veldig lenge siden. Er mye på DIB, men trives bedre her egentlig. Nå er vi prøvere igjen og i vår 1. pp;) Alt er kjempebra med oss. Har en nydelig jente på 13 mnd. Julia. Og du da?? Alt bra? Har savna dere alle sammen. hehe;) Er du på facebook? Skriv en pm til meg med navnet ditt, så legger jeg deg til om det er greit? Klem
Chicka™ Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Flytta over på BV jeg, det er egentlig plassen min:P Even Nikolay blir 14 mnd nå han, store gutten min:) Skal sende pm jeg:)
doffine Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Har en saftig historie jeg også)) Som de fleste vet så skada jeg meg ganske stygt i armen i vinter.. og ble operert og hadde gips i 12 uker(4 uker før operasjon+8 etter). Dagen etter jeg har skada meg og sitter i stuen med armen høyt og en flott rød gips på... Kjenne at nå må jeg fise og prøver å smyge den, så ikke sambo skal mobbe meg;P Og igjen så driter jeg på meg... gjennom buksen og i stolen min som forøvrig er hvit. Vrenger av meg buksa å setter meg på do for å tømme meg... mens sambo tar av trekket på stolen. Så til finalen her... jeg må da dusje..Og med en arm ut av dusjen godt pakket inn i plast og håndkler så er det IKKE enkelt å vaske seg.. Jeg er høyre hendt... og selvfølgelig var det jo den hånda jeg skadet... Jeg klarer hverken å såpe inn håret eller vaske annet enn pupper og mage.. Måtte rope på sambo så han måtte ta klut å vaske meg både i ræva og høna... Ikke nok med at jeg da er skada, jeg må jo bli totalt pinligjort på andre veier også... Følte meg virkelig som en pleiepasient og var døds flau... men ler av det i dag;P hehehehehehehehehehe
Pink&Lucky Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Hahaha, så utrolig mrsmt, hele BiM Hells Angels er på plass igjen...!! Husker alle deres utrolige underbuksehumorlinker her, selv om jeg ikke deltok aktivt selv.. Har uansett ledd så tårene har trillet mange ganger av innleggene deres! Ser at noen av dere er gravide igjen, gratulerer alle sammen.. Jeg tenker å hive meg utpå igjen ganske så snart, så derfor måtte jeg inn og luske litt på siden. Fikk en skjønn liten datter i februar 2007, så nå er det på tide etter hvert igjen, eller hur? ) And btw, hvordan endrer dere nick? Ikke aktiv link der man kan redigere profilen sin... Vil ha nytt nick!! )
Chicka™ Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 Haha, du ass doffine:P Avogtil lurer jeg på hvordan det e rmulig, men så må jeg jo bare trekke på smilebåndet og huske på det er du:) Godjinta! Usj, nå begynner jeg og merke at jeg er gravid, FAAN å mye luft man skal ha i magan da:S Pink: Aner ikke hvordan man skifter nick nei, husker ikke... Kanskje noen andre kan hjelpe?
Chicka™ Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Nå fant jeg det ut vettu =) Din egen side - åsså brukerinformasjon!!! Der kan du skifte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå