Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn 5 åring skal begynne i friluftsavdeling i barnehage, da går de på tur 3 dager i uka. Altså må jeg ha en ny sekk til han. Men aner ikke hvav jeg skal se etter. Trenger litt hjelp her, noen med erfaringer på gode(eller dårlige) sekker??

På forhånd tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bergans. den sitter godt på ryggen og kan "låses" over bryst og mage.

når barn skal gå tur med sekk på ryggen er det kjempe viktig ta de har en sekk som sitter ordentlig. har de en sekk som sklir ned over skuldrene og som må heises opp hele tiden gjør det turen mye tyngre for dem:)

Skrevet

Takk! Har sett en annonse for bergans, så tenkte jeg måtte ut og se på de. Er de dyre?? Tenkte å ha det som en del av bursdagsgaven.

Skrevet

Vi har Bergans 18l til begge våre. De er i bhg enda, men har jo med seg så mye klær/skift/varmt og kalt at de måtte ha store sekker. I tillegg kan de bruke dem når de begynner på skolen.

En kjempe fordel er at de er mye lettere enn mange av de "skolesekkene" som man kan kjøpe på bokhandlere osv.

Skrevet

Det aller, aller viktigste er at den kan låses over brystet så ikke skulderreimene sklir nedover armene når de går.

Bergans sin lille tursekk er kjempefin, men det er flere på markedet som er fine. Mellomste min har tursekken til Beckmann, den er også fin (ikke skolesekk, men en mindre og nettere tursekk). Vi har også en liten tursekk fra H2O, kjøpt i sportsbutikk, den har blitt brukt mye, men er litt liten, mest til matpakke, drikke og tørre sokker/votter.

Har ingen problemer med å anbefale Bergans da, vi har den også. Men som sagt, det viktigste er stoppen over brystet.

Skrevet

Takk for svar!!

Har ikke tenkt over det med sånn reim, men det er jo superviktig!

Andre med noen sekk å anbefale??

Skrevet

Sjekk denne måneds utgave av forleldre og barn, der tester de sekker, mener det var Helsport sin som kom best i test:o) Lykke til med sekkkjøp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...