FraENtilTO Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hadde vært morsomt å følge noen som var like langt som meg.. har foreløpig termin 3 april:-) Er nervøs for at det ikkje skal gå bra, men krysser fingre for at det går helt strålende:-)
mamazon <3<3<3 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Er 5+6! Blir min nr 2 . Umulig å si nøyaktig termin ettersom jeg ikke aner sykluslengden min, men hvis jeg regner med 30 dager så er det 31. mars.
ml87 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Er vel rundt det samme som deg. skal til legen om ca 2 uker er nervøs som bare søren jeg også.. er min første... men satser på at alt går bra:) Hvordan står det til med dere da?? hvilke symptomer har dere hatt til nå??
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Hei og hopp, jeg er 5+6 idag og har termin 31 mars :-) Har bestilt tidlig ultralyd 21 august, så ser frem til den nå
n_baby Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Har også termin 3. april :-) Gå inn på terminklubber og april 09, så finner du mange som har termin samtidig med deg.
Gullkornet! Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Hei! 5+3 idag, med termin 4.april. Greier ikke helt å slippe løs gleden enda, da jeg hadde en MA i uke 12 i februar i år.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Dette er litt rart...Selv er jeg 7+0 i dag og har termin 2.april.... Hvordan kan du være mindre på vei enn meg? Jeg sjekka terminen her på bim...du da?
Randis Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Hei. Jeg er 5+3 idag. termin ifølge denne siden 4.april. Da vil legen si 3.april.
FraENtilTO Skrevet 2. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2008 morsomt at vi er så mange.. *krysser fingre for oss alle sammen* Har ikkje opplevd noen symptomer enda.. og det bekymrer meg litt for sist så hadde eg da noen,, (trøtt, ømme bryster) men slikt er jo forskjellig fra gang til gang... lurer litt på om eg skal bestille meg en tidlig ul bare for å roe meg selv ned litt, eller om eg bare skal la tingene gå sin vante gang og vente å se.... gleder meg til å komme så langt at vi skal fortelle det til folk.. foreløpig så vet kun 3 venninner her.. *lykke til folkens*
2009bebis<3 april gull Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 tjoohoo, her er terminen 7 april:)
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 termin 4 april på meg:) er bare utrolig redd for at det går galt... mistet for nøyaktig 1 år siden... nervepirrende uker i møte!
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Hei hei! Jeg er 5+5. Foreløpig termin er 1. april Skal på tidlig UL til uka. Er så redd for at noe er galt... Men satser på at det går bra!
hehs Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 jeg har termin 30 eller 31 mars!! har hatt masse symptomer, og skjønte på kroppen at jeg var gravid allerede 1 uke etter befruktning, rart ,sambo har trodd jeg har vært små gal før jeg endelig kunne motbevise han for en uke siden med 2 positive tester, men nå har symptomene roet seg, er bare sliten og har ømme bryster, etter amming for 2, 5 år siden har de vært rimelig slappe hehe, men pluttselig en morgen var melkekjærtlene kommet... og de er større allerede! er det mange som skal på tidlig ul, og bestiller dere det privat eller gjennom legen deres?
Bibbit Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Hei! Går ut fra at jeg er 5+3, med termin 5.april, men ikke helt sikker i og med at jeg ikke vet eksakt når jeg hadde siste mens. Jeg er førstegangs gravid, og er meget nervøs om noe skal gå galt... Har ventet så lenge på å bli gravid! Får krysse fingrene for oss alle!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 Hei! Jeg har ogsaa termin 3 juli med nr to. Jenta mi har nettopp fyllt aaret, saa her blir det to tette... Vi bor i Oslo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå