1stor1liten =) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 hvordan klarer dere å stå opp med barn neste dag? jeg pleier å legge meg alt fra 22- 23.30 og er kjempetrøtt når mini våkner. ammer på natten da men allikevel. har alltid lurt på det så måtte bare spørre
Krokka og prinsessa Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ja, dette lurer virkelig jeg også på ..........
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Fordi sønnen min sover lenge om morgenen.... Og fordi jeg er sløv, og plutselig har tiden gått fra meg. Egentlig skulle jeg ikke stått opp på enda 3timer enda, men måtte på do og så pc`n. Måååtte bare innom ;o) Men, nå skal jeg tusle til sengs og sove til guttungen våkner! )
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Lurer jeg også på. Tviler på at alle har unger som sover til kl 10.
Tøysetipp Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Sitter oppe sent når jeg har barnefri neste dag. Slik som i dag. Går helt fint å stå opp.. Nå er det film på vesla og datatid for mor. Vi ble vekket kl. 7 i dag og har allerede rukket butikken med ferske rundstykker og god frokost. Ellers så er jeg pokka nødt til legge meg tidlig. Men, i dag kan jeg lure meg til en hvil.. :-)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Hender jeg sitter lenge ope en og annen gang....da med det resultatet at jeg er stuptrøtt dagen etter så det skjer ikke ofte....legger oss vanligvis i 22-23tida...ungene våkner tross alt i 7tida....
♥2 små gull♥ Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Jenta vår sover hele natten og våkner gjerne mellom 8.30-9.30, så da går det ann å sitte oppe til 12-1 uten å være helt ferdig dagen etter. Det er bare nå i ferien da, normalt legger vi oss alltid før kl. 23, men da må vi jo også stå opp tidligere. Nå i ferien står vi også opp med henne annenhver dag, så vi får jo begge sove så lenge vi vil annenhver dag. Det er deilig!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Tja... Det kan du si. Man klarer jo det man må hehe Jeg legger meg sjeldent før tolv om kvelden, men allikevel må jeg jo opp i seks, sju-tida om morgenen:) Det hender selvfølgelig at ungene sover til halv åtte (Takk Gud!!), men det er sjeldent. Jeg ammer også fortsatt om natten. Jeg er rett og slett for dårlig til å legge meg!! Har planer om å bli bedre, for det holder jo ikke i lengden å legge seg i halv to-tida, for så å stå opp igjen halv sju liksom. Hmm.. Kaffe er forøvrig min venn;)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 jeg er et ordentlig nattmenneske, det er så deilig å sitte våken når det er stillt og rolig i huset;) Legger meg aldri før kl 02, snuppa våkner i 7-8 tiden på morningen. Har bestandig klart meg på lite søvn, er bare sånn jeg er;) Men er jeg veldig trøtt hender det jeg sover med frøkna en time på formiddagen. Nå sover hun en god formiddagslur, men jeg har ikke behov for å sove med henne. Tenkte rydde og shine over siden det er helg, så skal jeg bake rundstykker. Må bare nevne at jeg legger meg tidligere på vinteren, da kjenner jeg at jeg har behov for litt mer søvn
happybirthday Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Det finnes folk som har søvnproblemer, og det finnes folk med lite søvnbehov. Jeg "lider" av begge deler. I tillegg er jeg et utpreget B-menneske, og har alltid lagt meg sent (rundt midnatt eller halv ett- ett). Men enkelte netter finnes jeg ikke trøtt i det hele tatt, og da kan klokka bli både to go tre på natta. Innimellom hender det at tulla våkner og må roes igjen, men det går som regel greit nå for tiden. Likevel kommer jeg meg opp i halv seks-tiden om morgenen, for da er det morgen for tulla mi. Er jo litt trøtt, må innrømme, men det går greit. Men det er klart - etter flere netter med lite søvn bygger det seg opp et udekket søvnbehov hos meg også tilslutt. Og da kan jeg faktisk klare å sovne i ti-halvelleve-tiden om kvelden, og det er ekstremt tidlig til meg å være. Godt nok svar på spørsmålet ditt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 sover bare mindre. småen vokner stort sett klokka 6 og jeg legger meg stort sett klokka 1. han vokner 1-2 ganger i mellom der. så det blir ca 2 timer søvn. det duger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå