smokke Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Er det noen som vet om det er en side der jeg kan se hvor mange uker + dager jeg er på vei ut i fra UL terminen? Jeg tror at jeg skifter uke hver Lørdag, men da stemmer det ikke ut i fra det jordmor skrev på helsekortet mitt nå på sist kontroll :/ ? Jeg tror selv at jeg er 23 uker på vei idag..men ut i fra det jordmoren skrev nå, er jeg 22+2 dager på vei. Har termin 29 November etter UL..så jeg lurer da på om hvor langt jeg har kommet! Alle kalkulatorene går jo ut i fra første dag på siste mens..men da stemmer ikke UL terminen i det hele tatt.... Ps : Jordmoren min er litt " fjern" så det kan hende at hun ikke tenkte seg om når hun skrev 22+0 på kortet mitt nå for 2 dager siden. Hun er litt rotete av seg... Dette ble et veldig rotete spm..men håper dere skjønner hva jeg mener!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 heisann. du er nok 23 uker + fordi jeg har termin 1 desember, og jeg er 23 uker i dag, lørdag.du er vel 23+2 tror jeg. ikke alltid like enkelt dette med termin. jeg og hadde forskjellig fra kalkulatoren og ultralyd. lykke til videre:) vet ikke om jeg var til noe hjelp men...
malleleo<3 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 på babyverden.no kan du rekne ut fra termindato:)
Tutto, snart 3barnsmor..<3 Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Hei! Eg har termin 28 nov og er 23+3 i dag. Så jordmor bomma sikkert på ei veke, du var nok 23+0:-) Håper dette hjalp:-)
smokke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 har de ikke bare kalkulator ut i fra første dag av siste mens der da?
smokke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 ok Jeg fant en side der det sto at jeg er 23uker på vei idag hvis jeg har termin 29 November, men Tusen Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå