Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er en side der jeg kan se hvor mange uker + dager jeg er på vei ut i fra UL terminen? Jeg tror at jeg skifter uke hver Lørdag, men da stemmer det ikke ut i fra det jordmor skrev på helsekortet mitt nå på sist kontroll :/ ? Jeg tror selv at jeg er 23 uker på vei idag..men ut i fra det jordmoren skrev nå, er jeg 22+2 dager på vei. Har termin 29 November etter UL..så jeg lurer da på om hvor langt jeg har kommet!

Alle kalkulatorene går jo ut i fra første dag på siste mens..men da stemmer ikke UL terminen i det hele tatt....

Ps : Jordmoren min er litt " fjern" så det kan hende at hun ikke tenkte seg om når hun skrev 22+0 på kortet mitt nå for 2 dager siden. Hun er litt rotete av seg...

Dette ble et veldig rotete spm..men håper dere skjønner hva jeg mener!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. du er nok 23 uker + fordi jeg har termin 1 desember, og jeg er 23 uker i dag, lørdag.du er vel 23+2 tror jeg.

ikke alltid like enkelt dette med termin. jeg og hadde forskjellig fra kalkulatoren og ultralyd.

lykke til videre:) vet ikke om jeg var til noe hjelp men...

:)

Skrevet

på babyverden.no kan du rekne ut fra termindato:)

Skrevet

Hei! Eg har termin 28 nov og er 23+3 i dag. Så jordmor bomma sikkert på ei veke, du var nok 23+0:-)

Håper dette hjalp:-)

Skrevet

har de ikke bare kalkulator ut i fra første dag av siste mens der da?

Skrevet

ok :) Jeg fant en side der det sto at jeg er 23uker på vei idag hvis jeg har termin 29 November, men Tusen Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...