lillegull:) Skrevet 2. august 2008 #26 Skrevet 2. august 2008 gratulerer så masse med dagen jespergutten:) du er utrolig nydelig og så tapper og flink:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. august 2008 #27 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med ettåringen! Tenker også mye på dere etter å ha fulgt med dere her på forumet og nå i Henne. Hurra for dere, og håper det blir mange av de gode dagene med latter og smil! Klemmer!!
Lykke X 4 Skrevet 2. august 2008 #28 Skrevet 2. august 2008 Gratulere med dagen, nydelige Jesper! Og klem til dere 3.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. august 2008 #29 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med dagen alle tre ) Jesper er jo bare helt utrolig skjønn. Rett og slett et av de peneste barna jeg har sett, hvis det er lov å si sånt ) Og så så sterk! Hjelpe meg! Har kjøpt Henne bare for å lese om dere, men har ikke hatt tid til å sette meg ned med det enda. Jeg vet at jeg trenger en stund for meg selv når jeg skal lese det, for jeg begynner jo å grine hver gang jeg ser på bildene av ham på profilen din og hver gang jeg leser om ham. Blir så rørt av dere! Jesper er kjempesterk, flink og tydeligvis veldig sta som kommer seg igjennom alt legene tror han ikke vil klare. Hipp hurra for Jesper!!!!!!!! )))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå