Gå til innhold

JESPER ER ETT ÅR :-) og noen nye bilder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at flinkingen vår skulle få bli ett år.. Det hadde ingen trodd. Han er så sterk, så sterk. Kjemper og kjemper, vinner de kamper alle sier han skal tape. Han lever. Han puster, han smiler, han ler... HAN LER!!!

Og han er her enda. Tapper, sterk og så veldig modig. Og verdens fineste.

Han har ikke hatt verdens beste bursdag, men vi har feiret veldig. Og vi har gjort det beste ut av dagen hans, selv om han ikke har koset seg så veldig. Med barneselskap, voksenselskap. Kaker i massevis, fine gaver, de beste minner.

Har lagt ut noen nye bilder. (se på mine bilder) Det ble ingen bursdagsbilder denne gangen, men se så fin han er da. Ingen har vel sett finere, tøffere og taprere gutt??!!

Tenk, jeg har en ettåring. Verdens vakreste ett-åring. Jeg er så rørt, og så veldig glad og takknemlig!!!

Stolteste mamman :-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er kjempenydelig (og det var du også;) ).ta vare på og nyt den tiden dere har sammen med han.

Skrevet

Gratulerer så mye med ettåringen. :)

Han er utrolig vakker og dere er en herlig familie :)

Tusen takk for at jeg fikk lese historien om en tapper gutt og hannes sterke foreldre.

Ønsker dere alt godt fremover.

Skrevet

Gratulerer med dagen til lille tapre Jesper. En nydelig liten gutt.

Takk for en nydelig historie i Henne, rørende å lese og bra at dere står frem.

Skrevet

Gratulerer så mye med ett års dagen Jesper!!:) For en fantastisk nydelig gutt!!

Har også lest den rørende historien i Henne..dere er tøffe! Nyt tiden med den herlige gutten deres!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer så masse med 1åringen:D Han er så tapper og dere så sterk=)

Store klemmer fra oss 2=)

Gjest Orkideen
Skrevet

Gratulerer så mye! Fantastisk å høre at Jesper er blitt et år gammel.

Bildene er nydelige. Tusen takk for at du deler din sterke og rørende historie med oss.

Nyt dagene med Jesper.

Skrevet

Gratulerer med ettårsdagen Jesper! Og gratulerer som foreldre til en ettåring! Hurra!

Så stor han har blitt, ser ikke ut som en baby lenger, men en liten gutt nå. Han er kjempesøt!

Skrevet

En aldeles nydelig fin gutt du har - jeg forstår godt du er stolt!

Skrevet

Og seff. :

Gratluerer med ettårs-dagen!

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN JESPER!!!!:-)

GRATULERER MED DAGEN KJÆRE GØRIL, Å TIL PAPPA`N TIL JESPER!

Han er virkelig en nydelig gutt, ja du HAR verdens fineste gutt Gøril! Skjønner du er skikkelig stolt nå. Har lest om dere å hørt om dere. Det gjør så ufattelig vondt å høre hvor syk Jesper er. Dere må være utrolig sterke mennesker. Ønsker dere alt godt. Tenker masse på dere. Håper dere får en fin høst sammen!

HURRA FOR JESPER!!!!!!!!!!!!

Mange klemmer å varme tanker til dere. Stå på!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen lille Jesper!! Så utrolig søt du er! Helt nydelig.

Jeg leste artikkelen deres i Henne og må si jeg var rørt til tårer. Jeg har en gutt også født i august 07, så det rørte meg rett inni hjertet. Takk for at du delte historien din og takk for nye bilder av Jesper. Han er bare så skjønn!

Skrevet

Han er bare så utrolig vakker og tapper, gutten deres.

Ja, tenk at et år er gått, en stor og flott gutt han har blitt. En skikkelig sjarmør.

Gratulere så masse med dagen Jesper, og klem til den stolte mamma på den store dagen :D

Til Lykke!

Skrevet

Gratulerer Jesper! En fantastisk gutt er han. Virkelig fantastisk! Jeg ønsker dere virkelig alt godt fremover og håper dere får mange gode dager :-) Dere er sterke foreldre og Jesper en utrolig tapper og sterk gutt! Alle gode tanker sendes.

Skrevet

Han er virkelig helt UTROLIG nydelig! Får tårer i øynene hver gang jeg ser bildene av ham eller leser det du skriver, og jeg føler så enormt mye med dere!

Tenker masse på dere i tiden framover!

Klem

Skrevet

Hurra, hurra, hurra :-) Gratulerer så mye med dagen tapre familie! Han er virkelig et vakkert barn! Og du Göril, må väre verdens sterkeste mamma!! Klem fra

Skrevet

Hurra for den flinkeste og tøffeste gutten i hele verden!!

Skrevet

Gratulere så masse med dagen :-).

En nydelig og utrolig sterk gutt dere har med utrolig sterke foreldre. Tusen takk for at dere delte deres historie med oss i Henne, Var veldig rørende å lese. Tenker mye på dere.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til dere alle!!!

Skjønner godt dere er stolte av en så go' og vakker liten kar!

*varmeste klemmer*

Skrevet

Gratulerer med dagen! Tenker mye på dere, lest Henne også, dere er en fantastisk familie! Alt godt ønskes dere!

Skrevet

KJÆRE GODE FLOTTE TAPRE JESPER GUTT :

DE HJERTLIGSTE GRATULASJONER PÅ ETT ÅRS DAGEN DIN !!!!!!!!

god varm klem !!!!!!!!!!

Skrevet

Ååå, så sterk og tapper gutt, og foreldre så klart.

Dere er utrolig heldige som har fått feiret 1-årsdag da:)

Jeg vet akkurat hvordan dere har det, har vært der selv med dødssyk baby. Det er umenneskelig å måtte sitte der å vente på noe du vet kommer men aldri vil skal skje...

Men nyt Jesper hvert sekund dere kan!

Gratulerer med ettåringen, og håper på mange fine dager videre for dere.

Skrevet

Gratulerer så mye med ettårsdag! :o) Så utrolig nydelig han er, vesle Jesper'n deres! Ser ut som et herlig sjarmtroll! Det er vondt å lese om hvordan dere har det, og hva som venter dere. Det skjærer virkelig i hjertet. Nyt den lille skatten deres, som jeg er sikker på at dere gjør. Dere er heldige som har en så herlig liten gutt! :o)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Herlige bilder av en herlig liten (stor) gutt!! Gratulerer med dagen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...