Gøril og Jesper :) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Tenk at flinkingen vår skulle få bli ett år.. Det hadde ingen trodd. Han er så sterk, så sterk. Kjemper og kjemper, vinner de kamper alle sier han skal tape. Han lever. Han puster, han smiler, han ler... HAN LER!!! Og han er her enda. Tapper, sterk og så veldig modig. Og verdens fineste. Han har ikke hatt verdens beste bursdag, men vi har feiret veldig. Og vi har gjort det beste ut av dagen hans, selv om han ikke har koset seg så veldig. Med barneselskap, voksenselskap. Kaker i massevis, fine gaver, de beste minner. Har lagt ut noen nye bilder. (se på mine bilder) Det ble ingen bursdagsbilder denne gangen, men se så fin han er da. Ingen har vel sett finere, tøffere og taprere gutt??!! Tenk, jeg har en ettåring. Verdens vakreste ett-åring. Jeg er så rørt, og så veldig glad og takknemlig!!! Stolteste mamman :-)))))
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Har ikke så mange ord og si, men en stor klem å gi!!! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SKJØNNE JESPER!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med denne ettårsmarkeringen! Dette må føles stort for dere! ) En nydelig liten gutt dere har! =) Ønsker dere all verdens lykke. Mange klemmer fra
Krokka og prinsessa Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Blir så rørt! HAN ER SÅ NYDELIG!!!! Gratulerer så masse med dagen!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Å han er så fantastisk nydelig, gratulerer så mye! leste om dere i Henne Gøril, dere er så utrolig sterke og tapre. tenker masse på dere.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye! Han er virkelig usedvanlig nydelig...
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med dagen til den nydelig gutten
Lovemychild Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Han er en nydelig, sterk liten kar! Leste historien deres i Henne. GRATULERER MED DAGEN,JESPER!!! Stor klem fra
hallais Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med ettårsdag!!!! Så utrolig vakker han er!! Historien deres har virkelig grepet meg og jeg tenker på dere selv om jeg ikke kjenner dere.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Han er sååååå skjønn:) Tusen millioner gratulerer med dagen, modige Jesper:-)))))
yasmina Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer saa masse med dagen !!! En stor dag for alle foreldre, ekstra spesiel for dere tenker jeg. Og Jesper er like nydelig som alltid !!!
fox`y Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Hei. Gratulere så mye med dagen til Jesper. Han er kjempe nydelig. Leste historien deres, han er kjempe tapper. sender en stor klem
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 GRATULERER SÅ MYE MED ! ÅRS DAGEN JESPER!! han er utrolig nydlig!! =) eg blir helt rørt!
Tante Bassa Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med dagen :-) Utrolig skjønn gutt dere har.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Gartulerer så mye med dagen Jesper! Håper du får en fin dag sammen med familien=) Og Gøril; sønnen din er nydelig! Skjønner god at du er stolt!! Klem fra
Gjest Skrevet 2. august 2008 #17 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med overstått. Han er virkelig nydelig og tapper, noe han tydeligvis har etter mammaen sin. Sterk jente du Gøril. Klemmer fra
Gjest Skrevet 2. august 2008 #18 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med dagen Jeg har tenkt mye på dere selvom vi ikke kjenner hverandre. Leste artikkelen i Henne, den var veldig sterk.
Tøysetipp Skrevet 2. august 2008 #19 Skrevet 2. august 2008 Nå ble jeg veldig rørt. Gratulerer til den tapre, fine gutte din.
piano♫ Skrevet 2. august 2008 #20 Skrevet 2. august 2008 Så ufattelig nydelig han er. Denne dagen måtte være helt spesiell for dere... Sender dere gode og varme klemmer
Ulldott Skrevet 2. august 2008 #21 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med ettåringen deres! Han har et nydelig smil!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 2. august 2008 #22 Skrevet 2. august 2008 Han er så nydelig, og det herlige smilet. Og så fantastisk at han ler )) En sterk og tapper gutt. Historien deres har rørt meg veldig! Kos dere masse med ettåringen
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. august 2008 #23 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med ettåringen din, Gøril! Han er helt nydelig. Dere er fantastisk tapre selv! Historien dere har rørt så mange, og dere er med i tankene til veldig mange dib'ere! Hipp hurra for Jesper!!!! Og stor klem til deg og pappa'n!
Mamsen87 :) Skrevet 2. august 2008 #24 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så masse!! Han er virkelig en vakker gutt!
Norwegian by injection Skrevet 2. august 2008 #25 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå