diabetikermor Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg synes det er viktig å få fram at ikke alle svigermødre er fæle. Min er stort sett helt super. Vi har akkurat kommet hjem fra noen dagers ferie, hun, jeg og tre barn. Det gikk helt knirkefritt. Vi er ellers naboer og vant til å være nær hverandre, og både hun og svigerfar tar stor del i det daglige livet vårt. Av og til blander hun seg inn i ting hun ikke har noe med, men det er ikke noe stort problem. Jeg velger å takke henne for å være til stor hjelp, heller enn å klage på de få gangene hun trakker over streken.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Da er du for det første heldig. For det andre antar jeg at hun ikke tråkker over de vesentligste strekene. Og alle svigermødre er ikke like fæle. La oss håpe at vi blir ganske kule selv
diabetikermor Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Helt enig! Og ja, jeg vet at jeg er heldig. Det har mye med kjemi og romslighet å gjøre, fra alle parter. Heldigvis gir hun uttrykk for at jeg er en super svigerdatter, også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå