casandra1980 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 I kveld har jeg vært ute sammen med mange av mine venner,vi har grillet og kost oss skikkelig. Jeg er nettopp blitt gravid (4+3),så idag kjøpte jeg meg en super rødvin med skrukork:)kjempe smart. Laget meg en salig blanding med rødsaft,sikkert 4 deler saft og 1 del vann for å få den til å se likens ut:) Så nå sitter jeg her gla å fornøyd for at ingen merket noe,eller skulle smake på min egenkomponerte vin:) Jeg som var så nervøs for at de skulle komme til å merke noe,er ikke akkurat den som ligger på latsiden når det er fest. -det var kveldens:)ha en fin kveld jenter:)
.:(HerQ):. Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Lurt! Jeg også har drevet og lurt venner og kjente på fest med rett og slett å kjøpe alkoholfri rød/hvitvin (pass på, noen smaker DRITT!!!) og helle over på karaffel! Flere gode tips til hvordan sno seg unna spørsmål på????!? ! Kan bli en artig tråd!
casandra1980 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Det var jo en kjempe god ide:)August mnd er en mnd med mange arrangementer,både bryllup å bursdag. Er jo altfor tidlig enda si noe til noen,så hadde vært flott med flere tips;) Hadde det foresten kjempe morro uten alkohol på siste fest,faktisk gøy å faktisk se hvordan de ble når de var i farta:)
Randis Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Blåbærsaft ser ut som rødvin. Drinker ut på byen uten alkohol ser ikke vennenne dine forskjell på. Smaker smoothie mange av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå