Gå til innhold

Party Party:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg vært ute sammen med mange av mine venner,vi har grillet og kost oss skikkelig.

Jeg er nettopp blitt gravid (4+3),så idag kjøpte jeg meg en super rødvin med skrukork:)kjempe smart.

Laget meg en salig blanding med rødsaft,sikkert 4 deler saft og 1 del vann for å få den til å se likens ut:)

Så nå sitter jeg her gla å fornøyd for at ingen merket noe,eller skulle smake på min egenkomponerte vin:)

Jeg som var så nervøs for at de skulle komme til å merke noe,er ikke akkurat den som ligger på latsiden når det er fest.

-det var kveldens:)ha en fin kveld jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt! Jeg også har drevet og lurt venner og kjente på fest med rett og slett å kjøpe alkoholfri rød/hvitvin (pass på, noen smaker DRITT!!!) og helle over på karaffel!

Flere gode tips til hvordan sno seg unna spørsmål på????!? ! Kan bli en artig tråd!

Skrevet

Det var jo en kjempe god ide:)August mnd er en mnd med mange arrangementer,både bryllup å bursdag.

Er jo altfor tidlig enda si noe til noen,så hadde vært flott med flere tips;)

Hadde det foresten kjempe morro uten alkohol på siste fest,faktisk gøy å faktisk se hvordan de ble når de var i farta:)

Skrevet

Blåbærsaft ser ut som rødvin. :) Drinker ut på byen uten alkohol ser ikke vennenne dine forskjell på. Smaker smoothie mange av de. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...