Gå til innhold

hvor stor er sansynligheten


Anbefalte innlegg

Skrevet

til å bli gravid (lett eller vanskelig) etter at man har tatt ut hormonspiralen?

er det noen som har peiling?

og evt når kommer mensen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg tok den ut, så hoppet vi av i svingen første mnd, skulle egentlig hoppe av mnd nr 2 også, for jeg ville vente til april med å prøve hehe.

Men mnd nr 2 hoppet han ikke av og jeg ble gravid og fikk en nesten julebaby :) Født rett før jul ..

Skrevet

så det kan være lett med andre ord, vi skal ikke ha flere enda eller aldri, men vi har vært litt uforsiktige( vant til å ikke tenke på sikkerhet over lang tid) glemmer seg litt,men siden jeg ikke har hatt mensen før minstemann blei til( han blir 4 år om 27 dager) så anner jeg ingenting om syklusen min,

når bør jeg forvente mensen?

Skrevet

jeg tok ut min pga jeg hadde 14 dager blødning 14 dager opphold, så etter 8 mnd så tok jeg den ut.

Jeg fikk mensen som normalt etter jeg tok den ut. Så den kom som den skulle ganske kjapt den.

 

Men må også si jeg blir veldig lett gravid også da. 3 graviditeten min som klaffet på 1. forsøk.

Skrevet

alle mine 3 ganger gikk det 2 til 3 mnd før det blei klaff så jeg blir lett gravid da

men jeg tok ut spiralen nå for 1mnd siden da hadde den sitti der i 4 år,ikke noe tegn til mensen enda.

har ikke hatt mensen på 5 år heler på av spiralen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...