Gå til innhold

Det er full fest hos naboen---- barn i huset der......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å ringe til faren i huset, men han drikker sammen med sine kompiser på terrassen, høy musikk og har slått av tlf....

De to barna(11 og 8 år) spiller også høy musikk med viduet åpent og har ikke noe tilsyn, tror de har vært alene i kveld også en periode. Og dette er NÅ, nesten kl 1 om natten.

Jeg er så drittlei, og det er flere naboer med meg, men hva f... skal vi gjøre, når faren ikke bryr seg med hva andre sier? Og moren ikke vil blande seg i det, når barna er hos faren(det blir så bråk av det, sier hun)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe politiet? tror jeg hadde gjort det siden det er barn med i bildet

Skrevet

Ring politiet, forklar situasjonen og la dem ta en tur innom for å vurdere forholdene.

Skrevet

Hadde gått bort dit først å klaga,hadde det ikke bedret seg hadde jeg villet ringt politiet.Stakkars barn:(

Skrevet

Tror nok jeg hadde tatt en telefon til politiet og gitt dem noen hint.

Skrevet

Kanskje jeg bare skulle ringe politiet. Har snakket med faren mange ganger før, og han har alltid 1000 unskyldninger og forklaringer. Bl a at han synes "synd" på ungene som fikk skilte foreldre. Men det er jo f... meg ikke rart de ble skilt med en far som drikker hver helg(minst), og som ikke løfter en "praktisk/aktiv finger" for barna.

Og så sier han at det ikke skal skje igjen, men det gjør det jo hele tiden. Barna ser ut til å ha det bra akkurat nå, men slikt kan jo aldri være bra i lengden. Uff.... jeg har syns synd på de ungene lenge nå.....

HI

Skrevet

Det er sånne naboer som deg som kan til at min barndom var full av fester og dritt. Ingen som brydde seg om å ringe til politiet når mine foreldre hadde fester, så vi ble både misbrukt av festdeltagere, og oversett av våre egne foreldre.

Skrevet

Ring politiet ..kanskje han får seg en liten vekker da?jeg fikk seriøst vondt i meg nå når jeg tenker på barna.Stakkars barn altså:(

Man vet vel aldri hva barna tenker,barn forsvarer stort sett sine foreldre så langt de kan..

Skrevet

Nå har jeg ringt politiet. De skulle komme innom å sjekke. Jeg sa det som det var og at det er barna jeg er mest bekymret for. Han jeg snakket med, var enig i det.

Håper det hjelper. Jeg sa at det ikke var første gangen heller.

HI

Skrevet

Så flott,syns du har gjort en god gjerning nå.Å har du dårlig samvittighet av noe slag så skal du ikke ha det:)Du tenker kunn på barna sitt beste:)

Skrevet

Takk. Egentlig håper jeg barnvernet blir koblet inn der. Det er ikke bare fest og fyll der, ungene er ute til langt på kveld, selv i skoletidene. Jeg synes spesielt synd på yngste ungen.... Han vet jo ikke bedre, og lærer MYE han ikke skulle kunne i så lav alder. Jeg tok ham faktisk på fersken på skolen MED en foldekniv som han satt å "brifet" med i skolegården. Og da ga de voksne der som jeg sa fra til, uttrykk for at slikt var vanlig.... Tragisk at voksne kan være så lite ansvarsbevisste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...