Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 har ikke kommet inn der på leeeeeeeenge, dvs flere dager! Irriterende,...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 ja min funker... men d er vist noen som blir plaga å da må du skrive inn tiltil bim å si ifra..
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 hmm... hvor skal jeg henvende meg da?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 se helt nederst på sia.... suport kanskje?
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Må sende en mail til [email protected] jeg sendte en mail for over 20 dager siden, og har ikke hørt noe. Har ikke kommet inn på over 40 dager nå! Så vurderer snart å slette meg og drite i hele forumet..
Babyønske �� Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Send mail til [email protected] og forklar problemet. Tror det har tatt tid å få hjelp i det siste, så jeg har sett at mange legger inn en melding på "ris og ros-forumet" og får det løst, så du kan prøve det kanskje.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 har sendt inn 5 klagemail! får null respons.. og jeg har hatt problemet siden jeg var 5+1 hehe.. (se nick) og nå er jeg 11+3!!! så lettere fortvila over det der.. men orker ikke kutte ut BIM for det.. det er jeg for avhengig av til hihi
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Ah, det forklarer jo hvorfor du heter 5+1 fremdeles.... Takk for svar forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå