Gå til innhold

Hvem skal føde på Nye Ahus i oktober?


rubin

Anbefalte innlegg

Min termin er 6. oktober og klue er jo å klare å holde seg til etter den 1. okt. for da åpner føden på et helt nytt sykehus :)

Er vi mange her som skal dit tro?

Har hørt at barsel er helt supert på det nye sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 1.okt jeg... hehe, så det kan bli spennende å se om hun klarer å vente til okt..håper det! Men har på følelsen av at hun kan komme i sept..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på nye Ahus ja :-) Termin 16.oktober så da ksal det mye tl for å havne på den gamle avdelingen vel.. hehe.. Spennende med helt ny avdeling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med noen med termin ca samtidig og åpning av ny avdeling.. Hvor bor dere da ? Vi bor i Lørenskog, like ved Hanaborg/ Fjellhamar :-) Dette er første barn for oss begge og vi gleder oss skikkelig :-) Er i 30 årene begge to så dette har vi ventet lenge på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også plass der, termin 10/10.

 

Mistenker sterkt at lillemor- som er nr 2, kommer i slutten av september, så da blir jeg vel putta inn på gamle avd! ( Typisk min "flaks".... fikk ikke plass på Ullevål hvor jeg helst ville, og får vel sikkert ikke føde på nye Ahus heller....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også plass der,med termin 10/10:)

Bare å håpe at hun ikke kommer før,for det skal visst være kjempe bra på det nye sykehuset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får antagelig føde før tiden :)

Jeg går alltid tom for fostervann på slutten og babyene jeg har hatt i magen har hatt det tøft den siste tiden i magen; derfor blir jeg satt i gang ca 1 uke før denne gangen.. så da håper jeg bare jeg klarer å komme inn på det nye sykehuset.. bare det ikke blir noen utsettelser!!

Siden det er barn nr. 4 så skal nok ikke jeg føde flere ganger!! -derfor stas å komme på splitter ny fødeavd :)

Lykke til, nå er det ikke lenge til oktober!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 2 oktober, så muligheten er jo der:o) Men var hos jm i dag, hodet har lagt seg godt ned, og hun tvilte på at jeg ville komme til å gå til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 4 oktober, håper virkelig han holder seg inne til iallefall 1. selv om jeg er lei av å vente vil jeg på nye sykehuset altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 4 oktober, men jeg tviler på at jeg går til termin gitt... Har hatt premature rier så jeg regner i grunn med at han kommer når som helst *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 8. oktober og må si at jeg valgte bort Ahus fordi de åpner 1. oktober og jeg ønsker ikke å være en forsøkskanin. Det er alltid oppstartproblemer, litt kaos og styr i starten, så mangler man det, finner ikke det, har for lite folk i forhold til budsjett/planlegging - nei, jeg valgte Riksen. (jeg liker heller ikke denne rullebåndeffekten som Ahus har ført tidligere)

Håper dere som har termin i begynnelsen av oktober og som skal føde på Riksen får en hyggelig opplevelse. Lykke til. Avdelingen skal visst være helt superflott og bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...