Gå til innhold

Hvem skal føde på Nye Ahus i oktober?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spennende med noen med termin ca samtidig og åpning av ny avdeling.. Hvor bor dere da ? Vi bor i Lørenskog, like ved Hanaborg/ Fjellhamar :-) Dette er første barn for oss begge og vi gleder oss skikkelig :-) Er i 30 årene begge to så dette har vi ventet lenge på :-)

Har også plass der, termin 10/10.

Mistenker sterkt at lillemor- som er nr 2, kommer i slutten av september, så da blir jeg vel putta inn på gamle avd! ( Typisk min "flaks".... fikk ikke plass på Ullevål hvor jeg helst ville, og får vel sikkert ikke føde på nye Ahus heller....)

Jeg får antagelig føde før tiden :)

Jeg går alltid tom for fostervann på slutten og babyene jeg har hatt i magen har hatt det tøft den siste tiden i magen; derfor blir jeg satt i gang ca 1 uke før denne gangen.. så da håper jeg bare jeg klarer å komme inn på det nye sykehuset.. bare det ikke blir noen utsettelser!!

Siden det er barn nr. 4 så skal nok ikke jeg føde flere ganger!! -derfor stas å komme på splitter ny fødeavd :)

Lykke til, nå er det ikke lenge til oktober!!!

Annonse

jeg har termin 8. oktober og må si at jeg valgte bort Ahus fordi de åpner 1. oktober og jeg ønsker ikke å være en forsøkskanin. Det er alltid oppstartproblemer, litt kaos og styr i starten, så mangler man det, finner ikke det, har for lite folk i forhold til budsjett/planlegging - nei, jeg valgte Riksen. (jeg liker heller ikke denne rullebåndeffekten som Ahus har ført tidligere)

Håper dere som har termin i begynnelsen av oktober og som skal føde på Riksen får en hyggelig opplevelse. Lykke til. Avdelingen skal visst være helt superflott og bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...