iznogood Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 oii... gratulerer - håper dere får en fantastisk dag!
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 ja,tenk det du, i morgen er det den store dagen. håper alt blir som du tenker nå da...ikke glemt noe?? hehe... ser ut til at dere blir heldige med været også.. lykke til i morra, og prøv å sov noen timer i natt da :-)))
Arb.ledig husmor Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 JA, og eg føle eg har glemt noe viktig, men e nok bare en følelse... Og så stresse eg litt i forhold t hotellet da, for de ha rotet så mye... grr.
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 om det er noe viktig på gang og jeg føler at det er noe jeg har glemt,pleier jeg å ta med penn og papir på nattbordet jeg, for da kan jeg skrive det opp om jeg husker det... men det er nok sikkert ikke noe...alt kommer til å gå så bra atte... ps:kobler du nicket mitt??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 åååå så koselig!!! Husker godt følelsen siste kvelden som ugift...alle sommerfuglene og forventingene om dagen som skulle komme!! Kos deg masse!!! og nyt dagen i "rampelyset" :-)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Spennende:) Kos deg masse imorgen da!!
Arb.ledig husmor Skrevet 1. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2008 Ja... har deg på msn sant? Ja håpe på det... snakkes sikkert(kanskje) på søndag...
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 ja,det er meg, måtte bare bytte litt, ble litt lei av det andre. ja, vi snakkes på søndag,eller når du har tid :-)) masse lykke til... når skjer det da?? så jeg kan tenke på deg..
Arb.ledig husmor Skrevet 2. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2008 Har tid nå også eg ;o). Nå skal eg snart t frisøren, kl 10, og så e d i kirka kl 14.30... Og vi våkna t regnvær i dag ((((
* 5 om dagen * Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 er ikke oppe før nå jeg da :-O men masse lykke til dag .. og Gratulerer med dagen :-))
Alba44 Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 LYKKE TIL!! Nyt dagen i fulle drag! Den går så fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå