MartheMor+Lillegutt Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Vi har i dag vært på UL, og jeg har en liten guttebaby i magen!! Det var helt fantastisk å se den lille, jeg har seriøst aldri følt en sånn intens lykke noen gang tidligere! Så nå er det guttenavn som gjelder her i gården, blir veldig glad for forslag og inspirasjon!
gravid igjen :) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 så koseligt då ul er veldi spennende og fasinerende. helt fantastisk og få et aldri så lite møte med den lille inni der mine favoritt navn er : Noah Marcus Teo Kevin hva er dine favoritter da ??
prebs Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med en gutt! Mine guttenavn-favoritter er blant annet: Sigurd Sigmund Olav Eirik Håkon Jacob Lars Johannes August Jørgen Erik Fredrik Ludvig Marius
Mamsen87 :) Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Gutten vår heter Mathias og den i magen tror jeg skal hete Adrian:) Hvis ikke så liker jeg Sander og Bastian:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 jeg liker Nicolay Niclas Benjamin Colin Leon Leander Alexander ..........sikkert mange andre jeg ikke kommer på Gratulerer med lille gutten:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med gutt:) eg liker: Daniel David Aleksander Petter Stefan
Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 har en Mathias, så det er det fineste navnet syns jeg;) Liker også Sander og Niklas.
En Prins + Prinsesse Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 jeg liker : Sander Julian Aleksander (gjerne med et navn foran)
petite fleur Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Sivert Levi Bendik Jonah Gratulerer med gutt! :-)
amk1 Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer. Jeg syns Sivert, thommas og Snorre er fint:-)
entyrogenløvinne Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Mine favoritter er: Mathias (gutten vår heter det, så selvfølgelig en favoritt) Herman Jakob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå