Gå til innhold

det gjør vondt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har smerter øverst i magen på høyre side, kan ikke ligge på den sida, bøye meg mot høyre osv. Har klemt på ribbeina, men der er det ikke ondt. Har hatt vondt over ei uke, noen som har det samme? Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. Har opplevd det samme, og det var visst fordi jenta mi ligger så langt over på høyresiden og hun sparker der.

Men nå som hun har sunket ned og festet seg( er i uke 39) så har dette blitt bedre.

Håper dette svaret hjalp litt da!

Skrevet

vist d kjennes ut som et skikkelig blåmerke på innsia mageskinnet er dette helt vanlig... kommer av at babyen stresser punktene i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...