Gå til innhold

hvordan start fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så dritt lei denne magen og alle plagene som følger med.

noen som har noen tips til hvordan man kan få fødselen i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er vel det mest velbrukte tipse, både fordi orgasme starter sammentrekninger i livmor som igjen kan føre til veer, og at sæden til mannen inneholder noe av det samme som det dryppet du får på sykehuset for å få fortgang.

Her er flere tips:

http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php

Skrevet

trist at min kjære ikke kommer hjem før neste uke da... men da blir det sex flere ganger daglig...

Skrevet

Du får ikke startet fødselen på noen måte om ikke det er klart. Og er det det, kommer barnet snart uansett.

Men du kan jo gå i litt trapper for sikkerhets skyld, så kanskje du får fremskyndet det med en time, eller så.

Skrevet

For min del hjalp det med høyt blodtrykk, men vet ikke om det er å anbefale..

Skrevet

Lakserolje funket fint.

Skrevet

Kanel i store mengder. 5 timer etter inntak var fødselen i gang. Men jeg ser ikke bort fra at det var tilfeldig, jeg var tross alt en uke på overtid. Lykke til :)

Skrevet

Kanel funker kjempe fint!! Spiste mye kanel om kvelden og fikk rier i løpet av natta, mini vart født dagen etter:)

Skrevet

Tror babyen kommer når den vil komme:) tror ikke disse triksene virker så godt jeg..(ikke for å være negativ) :):)

Skrevet

Det eneste som kanskje kan funke, er sex. Her atartet riene 2 timer etter sex, men kanskje tilfeldig det..

Bare tull med vasking og trapper og kjøring i humper i værtfall.

Skrevet

Kanel fungerte for meg. 8 kanelboller på dagen, og risgrøt med masse kaner til middag, og plask, der gikk vannet.....

Skrevet

Vær veldig fysisk aktiv. Det tror jeg kan hjelpe litt. Jeg får i hvertfall masse kynnere da. Stimulere brystvortene fører også til masse kynnere.

Skrevet

Det som hjalp meg var husvask først og sex rett etter på. Riene startet rett etter at vi hadde sex.Babyen var ute 2 timer etter første rie.

Skrevet

Gå i stige!

Kansje en tilfeldighet, men hver gang min mor fødte (4 gr) begynnte det med at vannet gikk når hun gikk i stige eller sånn gammeldags lofts trapp!

Skrevet

Slapp av! Jeg gjorde ingen ting dagen før jeg fødte og fødselen startet 11dager før terminen. Krefter nok til å komme meg gjennom fødselen hadde jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...