Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 er så dritt lei denne magen og alle plagene som følger med. noen som har noen tips til hvordan man kan få fødselen i gang?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Sex er vel det mest velbrukte tipse, både fordi orgasme starter sammentrekninger i livmor som igjen kan føre til veer, og at sæden til mannen inneholder noe av det samme som det dryppet du får på sykehuset for å få fortgang. Her er flere tips: http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 trist at min kjære ikke kommer hjem før neste uke da... men da blir det sex flere ganger daglig...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Du får ikke startet fødselen på noen måte om ikke det er klart. Og er det det, kommer barnet snart uansett. Men du kan jo gå i litt trapper for sikkerhets skyld, så kanskje du får fremskyndet det med en time, eller så.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 For min del hjalp det med høyt blodtrykk, men vet ikke om det er å anbefale..
Gjest Toxic Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Kanel i store mengder. 5 timer etter inntak var fødselen i gang. Men jeg ser ikke bort fra at det var tilfeldig, jeg var tross alt en uke på overtid. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Kanel funker kjempe fint!! Spiste mye kanel om kvelden og fikk rier i løpet av natta, mini vart født dagen etter:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Tror babyen kommer når den vil komme:) tror ikke disse triksene virker så godt jeg..(ikke for å være negativ) :)
amk1 Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Det eneste som kanskje kan funke, er sex. Her atartet riene 2 timer etter sex, men kanskje tilfeldig det.. Bare tull med vasking og trapper og kjøring i humper i værtfall.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Kanel fungerte for meg. 8 kanelboller på dagen, og risgrøt med masse kaner til middag, og plask, der gikk vannet.....
Gjest Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Vær veldig fysisk aktiv. Det tror jeg kan hjelpe litt. Jeg får i hvertfall masse kynnere da. Stimulere brystvortene fører også til masse kynnere.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Det som hjalp meg var husvask først og sex rett etter på. Riene startet rett etter at vi hadde sex.Babyen var ute 2 timer etter første rie.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Gå i stige! Kansje en tilfeldighet, men hver gang min mor fødte (4 gr) begynnte det med at vannet gikk når hun gikk i stige eller sånn gammeldags lofts trapp!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Slapp av! Jeg gjorde ingen ting dagen før jeg fødte og fødselen startet 11dager før terminen. Krefter nok til å komme meg gjennom fødselen hadde jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå