har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 hei! andre som har det slik at det kjennes ut som det svir nede i magen?? faktisk veldig vondt.. har ca 4 uker til termin nå.. men gynekologen min tror det kommer til å skje noe før.. slimproppen gikk trolig for rundt to uker siden, og har mye kynnere og ett stoort barn!.. fødte ti dager før tiden med første mann.. en kjapp fødsel noen som har det på samme måte som meg eller??
Snupp@ med 3 barn Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 hei hei, jeg har også hatt veldig svie i magen. Viste seg å være uvi. Ta en test for det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå