Gå til innhold

det "svir" nede i magen..


har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

andre som har det slik at det kjennes ut som det svir nede i magen?? faktisk veldig vondt..

har ca 4 uker til termin nå.. men gynekologen min tror det kommer til å skje noe før.. slimproppen gikk trolig for rundt to uker siden, og har mye kynnere og ett stoort barn!.. fødte ti dager før tiden med første mann.. en kjapp fødsel :)

noen som har det på samme måte som meg eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen??

Skrevet

hei hei, jeg har også hatt veldig svie i magen. Viste seg å være uvi. Ta en test for det. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...