lillebror er " forsinket" Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg sitter her og venter paa at mannen min skal komme hjem fra jobb. Alle barna sover, saa det er stille aa roligt. Gleder meg til lillebror sover hele natten, og ikke trenger pupp. Kjener meg klar for en tur ut med jentene ) Men den som venter paa noe godt.....................
metaMORfose Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg har hatt meg en dupp.. må snart kreke meg inn i senga. Mannen min ser tv hører jeg, og ungene sover nok. Jeg må ta medisinen min og få meg en god natts søvn. Jeg er en elendig pasient!
lillebror er " forsinket" Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Uff da. Hjelper nokk med litt sovn, skal du se. God bedring og saa faar vi haapet at du sover godt.
metaMORfose Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg sover nok godt, jeg er fullt medisinert. Mens stakkars mannen min sover nok ikke så godt om natta. ) Skulle gjerne holdt deg med selskap en stund til, men jeg orker bare ikke. "Snakkes" i morgen. )
lillebror er " forsinket" Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Nei, gaa aa faa sovnen din du. Den trenger du. Mannen min har kommet hjem, saa da maa jeg holde han med selskap. Snakkes )
Koseklompen Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg har nettop gjort ferdig første av 5 deler på en bolero jeg strikker. Heklet blomster å ha på et skjerf jeg også har heklet. og brukt masser av tid på dataen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå