Gå til innhold

Hva gjor dere i kveld da ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og venter paa at mannen min skal komme hjem fra jobb. Alle barna sover, saa det er stille aa roligt. Gleder meg til lillebror sover hele natten, og ikke trenger pupp. Kjener meg klar for en tur ut med jentene :o)

Men den som venter paa noe godt.....................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt meg en dupp.. må snart kreke meg inn i senga.

Mannen min ser tv hører jeg, og ungene sover nok. Jeg må ta medisinen min og få meg en god natts søvn. Jeg er en elendig pasient!

 

 

Skrevet

Uff da.

Hjelper nokk med litt sovn, skal du se.

God bedring og saa faar vi haapet at du sover godt.

Skrevet

Jeg sover nok godt, jeg er fullt medisinert. Mens stakkars mannen min sover nok ikke så godt om natta. :))

Skulle gjerne holdt deg med selskap en stund til, men jeg orker bare ikke. "Snakkes" i morgen. :))

Skrevet

Nei, gaa aa faa sovnen din du. Den trenger du. Mannen min har kommet hjem, saa da maa jeg holde han med selskap.

Snakkes :o)

Skrevet

Jeg har nettop gjort ferdig første av 5 deler på en bolero jeg strikker.

 

Heklet blomster å ha på et skjerf jeg også har heklet.

 

og brukt masser av tid på dataen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...