Gå til innhold

Sånn! Da kan jeg sitte her en stund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hjelper jo ikke med trådløst nettverk når batteriet på PCen dauer etter kort tid. Vips, så har det dukket opp strømkabel på verandaen, en ny kald Pepsi Max og tente stearinlys :)

He he, kom akkurat på at jeg fortsatt har bikinien på etter kveldens badetur... Ingen vits i å skifte, vel. Det er jo sommer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres deeeeiiiilig ut! Jeg sitter i stua og svetter... Men jeg har strøm til PCn og kald Pepsi Max! Eneste ulempen er at jeg snart må ut for å ...se på solnedgangen....

Skrevet

Ha ha ha haaaaark host. Ja, det er derfor jeg sitter her ute :)

Skrevet

Jeg måtte inn jeg for her ble så mye mygg, men det er kanskje fordi ikke vi pleier å ..... se på solnedgangen :-))

Skrevet

Mygg? Frøydis, hvor er det du bor i grunnen? Cirka hvor mange kilometer fra ditt og datt? Første bokstaven? Det er ikke så mange mil unna der jeg kommer fra, er det?

Skrevet

Hehe.. myggen plager ikke oss som ...ser på solnedgangen... for den forsvinner i "tåka";=)

Skrevet

Koselig ! Jeg og sitter her med snopposen min og Pepsi max...

gråter mine modige tårer over at nok en slankekur gikk i vasken (ehh..neida, holdt på å gjøre det, men så vil jo det ødelegge hele den gode følelsen med sjokolade og brus hehe:)

Man får nyte de nydelige dagene som vi har nå, og kveldene er nesten bedre.......

Ser litt på han i "fra hollywood til Parkveien" han med den fine huden og kroppen, men hjelpemeg for et slit, starte og slutte dagen med en joggetur ..hjelp!

Skrevet

Nå sjønner jeg ikke hva dere mener, jeg. Det er vell ingen solnedgang NÅ, vel? Her er det stappe mørt, her?

Skrevet

Nei, hos deg er det vel i grunnen stort sett "natta" hele døgnet...

Skrevet

Ca noen mil sørvest for Kardemommeby,ca fem kanskje - kommer ikke du noen mil østenfor derfra, ca. fra en koselig by som begynner på G?

Her jeg bor kjøper man "12-øres" hos bakeren og ikke "purker"

Skrevet

Rart atte du skulle si det, for typen han pleier å si atte det er lys på å ingen hjemme hos meg bestandig, han.

Skrevet

Jo, jeg kommer fra sørlandets perle (med flest soldager i året). He he... Er du fra M da, eller? Eller inni landet?

Skrevet

Veldig økonomisk upraktisk altså...;=)

Skrevet

Hvis min mann hadde sagt noe sånn hadde bagen stått på trapa! sjønne? Du kan ikke la den DRITTSEKKEN behandle deg sånn asså!!! Mørk heile tia, sjønne du ingenting, han sikjanerer deg...er du heilt teit og på jordet lizzzzom??

Skrevet

Litt lenger vest og bittelitt inn i landet. Mellom M og den "nye" byen L.

Har du sett ei rundkjøring med fyrtårn i, for da er du ganske nærme :-)

Skrevet

Trur du det? Men jeg bor jo hjemme hos han da, så da gjelder det vell for han åsså?

Men jeg kanke kaste han ut bare pga en kommentar, å jeg bare veit atte han elsker meg og bare meg og atte det er for livet.

Jeg trur ikke atte jeg er teit, men jeg veit atte jeg ikke er på jordet for atte det huset ligger inni skauen, da lissom.

Skrevet

Nei da er du ikke på jordet :) sorry for at jeg blei så sint, men va sjøl lamme en type som brukte og si det samme, halllo sa han de er jo heilt mørkt der oppe! og da satte eg bare kofferten på trappa og han flytta rett inn til nabokjærringa ! ho va jo grei som tok i mot han sånn på sparke da.)

nei du er ikke teit, e smar SMASK

Skrevet

Nei, har ikke kjørt der på kjempelenge. Tror ikke det var så mange rundkjøringer "før i tida". Vi hadde ingen da jeg tok lappen (men det er jo 24 år siden... gisp) Nå vet jeg i hvert fall sånn cirka hvor du er. Hadde for meg at du var nærmere "hjemme" ser du :)

Skrevet

HAHAHAHA! Ja, det er bare å pakke kofferten, girls! Hans koffert, altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...