klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 sikkert blitt tatt opp før og kanskje det er et dumt spm,men må vi vaske alt vi kjøper til disse små nurkene våre??? alle nye klær, luer og dyner osv??? pga allergi eller hva???
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Ja alle klær og tepper. Men dyn e trenger du ikke, da har du jo nyvaska sengesett;)
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg vasker/te alt, både klær, poser, dyner, overmadrass, sengehimmel osv. Er sikkert ikke så veldig behov for å vaske dyna f.eks, men jeg jør det fordi jeg har lyst og det gir meg en bedre følelse. Det viktigste er å fa vasket ut fargestoffer og kjemikalier fra fabrikk, spesielt ting som skal rett mot huden eller være nært ansiktet.
rubin Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Ja, enig! Jeg vasker alt og stryker alt til den lille! Stryke gjør jeg bare til den lille kommer til verden, ikke etter at alt er brukt 1 gang.. liker bare at alt er så fint som mulig når babytiden starter Litt sprø kanskje, men sånn er det nå bare
MMr Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Eg vaskar alt som er nytt uansett kven det er til. Sambuer tok i bruk ei turbukse og genser i fjor som han trudde var vaska. Kom heim med elveblest frå hals til anklar.. Klødde forferdeleg og gjekk sjukemeldt i fleire dagar. Ikkje så ofte det skjer, men ein veit aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå