flypapir Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Vet dere om de pleier å ha de samme varene i butikken som på nettbutikken sin? Skal ha en Fleksnes film som jeg har sett på nettsiden, men tenkte å dra til en butikk å handle i stede... Vet jo selvsagt at det kan være utsolgt da...
Meg og knoll&tott Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Di selger iallefall filmer dær....
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Nei, syns det er helt tilfeldig hva de har i butikken i forhold til i kataloger og på nettet. Mye gammelt rask i butikken i Haugesund i alle fall, mens kosmetikk og hygieneprodukter har de veldig godt utvalg av, finner lite av det på nettsiden.
flypapir Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 Hmm...kanskje jeg ikke skal belage meg på det da. Men er jo en grei unnskyldning for å dra på en liten handletur uansett. Skal uansett på butikken i Hønefoss, hvis noen har kjennskap til den?
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Ja, hvorfor ikke. Kan jo sjekke kroppsproduktutvalget deres med det samme, hehe. Finner du den ikke anbefaler jeg deg å heller handle på www.cdon.com der får man varene mye fortere og frakten er 29 kr. Koster det samme.
4-barnsmamma :-) Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 I Hønefoss pleier de å ha ok utvalg av dvd filmer, men om de har akkurat den du ser etter vet jeg ikke. De har ofte ikke alt av tilbudsvarer de annoserer,men alltid noe annet på tilbud av klær og sko syns jeg.. Alltid verdt en tur innom
flypapir Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Da tar vi en tur dit og sjekker i morgen.. Tror ikke filmene skal være på tilbud, så da blir ikke det noe problem. Bare greit å få gjort unna noen julegaver! Takk for svar hvertfall, skal prøve cdon hvis vi ikke finner filmen på sparkjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå