♥ Celines mamma ♥ Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Husker du hadde et innlegg her om dagen om Bømlo Jeg skrev i innlegget at samboeren min hadde gått på skole der.....så i går var vi på tur til Bømlo, hehe. Omvisning av skole, internat, bedehus (for det var jo der damene var i sin tid, hehe), og såklart shopping og lunsj. Koselig liten plass
Poteto Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 ja, det husker eg hehe.. ja er en veldi koselige å fine plass når det er fint vær kommer aldri til å flytte herfrå kjekt dere koste dere. var vell kjekt for din sambo å se igjen den "flotte" skolen sin. hehe bedehusa ja. er nok av dei. haha..
3xmamma Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 JA sant de e fint her?!?!! Skjønna kje atte folk flytte herfrå eg
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 Var finere vær der enn her i Haugesund.... Og det beste av alt med turen var at jeg fant kjole til vi skal i bryllup (har lett etter her hjemme, men finner ingen jeg har falt for...) Så jeg var veldig fornøyd med turen
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Hmm, hva var det den butikken het? Hans og hennes eller noe i den dur.....
3xmamma Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Hmm, du so har kjøpt kjolen eg ville ha meg då kansje? Va kje tilfedivis ein floyd kjole vel?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2008 Hehe, nei Var en sisters point
3xmamma Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Åh det var da godt!! Trodde nesten jeg måtte bli sur eller no jeg nå tjihi Kjekt du fant deg kjole da
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2008 Neida, lot kjolen henge der til deg, hehe Jeg ble så letta og glad når jeg endelig fant kjole. Så nå er jeg klar til bryllup!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå