Gå til innhold

Legøya og Thalie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker du hadde et innlegg her om dagen om Bømlo :) Jeg skrev i innlegget at samboeren min hadde gått på skole der.....så i går var vi på tur til Bømlo, hehe. Omvisning av skole, internat, bedehus (for det var jo der damene var i sin tid, hehe), og såklart shopping og lunsj. Koselig liten plass :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det husker eg ;) hehe.. ja er en veldi koselige å fine plass når det er fint vær ;) kommer aldri til å flytte herfrå :)

 

kjekt dere koste dere. var vell kjekt for din sambo å se igjen den "flotte" skolen sin. hehe

 

bedehusa ja. er nok av dei. haha..

Skrevet

JA sant de e fint her?!?!!

Skjønna kje atte folk flytte herfrå eg :P

Skrevet

Var finere vær der enn her i Haugesund.... Og det beste av alt med turen var at jeg fant kjole til vi skal i bryllup (har lett etter her hjemme, men finner ingen jeg har falt for...) Så jeg var veldig fornøyd med turen :)

Skrevet

åå? kor fant du kjole da? så flott da :)

Skrevet

Hmm, hva var det den butikken het? Hans og hennes eller noe i den dur.....

Skrevet

Hmm, du so har kjøpt kjolen eg ville ha meg då kansje? Va kje tilfedivis ein floyd kjole vel? :P

Skrevet

Hehe, nei :) Var en sisters point ;)

Skrevet

Åh det var da godt!! Trodde nesten jeg måtte bli sur eller no jeg nå tjihi :P

 

Kjekt du fant deg kjole da ;)

Skrevet

Neida, lot kjolen henge der til deg, hehe :) Jeg ble så letta og glad når jeg endelig fant kjole. Så nå er jeg klar til bryllup!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...