Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg er 175 høy, veier nå 68 kg. Er 26 år. Fødte mitt andre barn for 4 mnd siden, og har gått ned nesten 6 kg siden fødselen:) Men har litt problemer med å se meg selv om dere skjønner..noen dager synes jeg jeg ser ganske slank ut, andre dager føler jeg meg småfeit og kvapsete..men det er vel ikke noe uvanlig blant jenter. På den ene siden lurer jeg på om jeg bare skal si meg fornøyd med vekta jeg har nå, og ferdig med det. Men så er det alltid det der med "bare 3 kg til" som lurer i bakhodet..men går jeg ned 3 kg til finner jeg sikkert nye feil.. Jaja, dagens syt:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Har forresten middels kroppsbygning og typisk damekropp med hofter og smalere midje..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 de tallene du oppgir, gir deg en BMI på 22,2. dette er fullstendig normalt. normal BMI ligger på mellom 18,5 - 24,9. tror vi jenter har en tendens til å se for mye flesk uansett hvor bra vi ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå