Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Mc-mat skulle vært forbudt og andre dyrekvernet junksjapper.... Skulle brent opp alle stedene....kan tenke meg det hadde blitt en stor burger ja.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Kan ikke du bare la være å spise der da, og gi f i hva andre spiser...?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hva folk gjør kunne jeg ikke driti mer i og mc-dritt sted eter jeg aldri på. Det er ikke til å unngå disse elektriske skiltene overalt som skriker etter å bli hogget opp i biter.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Er ikke irritert fru vesla, men tenker på alle de teite bortforklaringene foreldre kommer med når de dytter tryne til ungen full av mc mat
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 KalkunFitta ja.. er vel det mest brukte ordet av Dr.Yppert.. kalkunfitte......... sikkert en tilhenger
Gjest Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Phøøøø............har ikke du noe eksamen å pludre med daaaaaaaaa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå