Gå til innhold

Vondt i lysken

Elisin m gutt ute og pike inni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 38 nå og har stort sett hatt et nokså smertefritt svangerskap, og er svært takknemlig for det. nå i det siste begynner jeg jo å kjenne vekta og sover jo ikke like godt og får dermed ikke så bra hvile for ryggen, og det merkes på den ene siden av korsryggen.

I tillegg har jeg begynt å få noe vondt i lysken når jeg går og er sliten, er dette noe spesielt, eller bare en følge av vekt/rygg osv osv? Det er liksom som stikninger, og ikke veldig lett å komme seg videre når det først begynner. Er det noen som har det samme eller som vet hva det er?

Taakk for tips og råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også veldig vondt i lysken, tror det er bekkenløsning.. :)

Skrevet

du er ikke alene. Også smerter i lysten ved gange-stråle smerter. måtte hyle nåe de kom.Fysioterapeuten sier det er ligamenter i bekkenet. lite å gjøre med,men det er ikke bekkenl. ble bedre når hode festet seg i u 39.Har forts sm ,men ikke så ille. overtid 4dager-sukk

Skrevet

Jeg har hatt vondt i lysken fra uke 22, jeg har lyske brokk. Jeg får veldig vondt hvis jeg står eller går for mye. Vanskelig å beskrive smerten. Men i begynnelsen når jeg fikk det, så kjentes det ut som at man har hatt strikk i håret også tar ut den og slipper ut håret. Men etter hvert blir smerten mer intens, jeg man kjenner nesten for å ligge å suttre av smerte. Det kan komme en stikkende smerte der til tider og man kan kjenne seg litt kvalm. Det hjelper å legge seg ned, da gir smerten seg.

Skrevet

Jeg er bare glad dersom det ikke er noe tegn på BL, orker ikke tanken på det. det gjør ikke vondt hele tiden, så jeg skal ikke sutre og klage, det er mange som har det mye værre.

Skrevet

jeg har også veldig vondt i lysken...kjennes ut som jeg er vanvittig støl! kjenner det veldig godt hvis jeg har gått mye.spurte legen hva det kunne være,og hun sa det var bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...