stineb Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 magen strammen seg og jeg kjenner det godt nedover,nedpress på en måte... det har pågått i flere timer i dag,med ikke lange mellomrommet.. lite spark i dag,nesten ingenting... noen som har det på samme måte? eller har kjennskap til dette? det verste er at jeg har født barn før,men husker liksom ikke hehe
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Kan nok være maserier du har, er de vonde?
stineb Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 hva er maserier? ikke vondt,men veldig ubehagelig
stineb Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 uvi? hva er det da?? så mange ord dere bruker her som jeg ikke aner hva betyr hehe
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Urinveisinfeksjon. Da får man mye kynnere... Jeg hadde mange dager på jobb med mye kynnere og nedpress men det var fordi jeg stod og gikk mye
cyberkit *fødeklar* Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 uvi= Urinveisinfeksjon Maserier er vel uregelmessige rier?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Vil egentlig si at det er en mellomting mellom kynnere og rier om jeg skal forklare det enkelt.
L@boline Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Det kan godt være kynnere som kjennes sånn ut. Jeg har mye kynnere, og nå presser det godt nedover og gjør tidvis temmelig vondt. Har hatt det sånn i flere uker. Jeg har 4 uker igjen, og spurte jordmor i dag om mengden kynnere har noe å si for når man føder, men det hadde det ikke. Så man kan like gjerne gå over tiden selv om det er veldig mye aktivitet.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Trenger ikke å være uregelmessige, kan bare være litt mindre vonde en vanlige rier. De gangene jeg har hatt maserier har de vært regelmessige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå