Gå til innhold

Han har begynt og "vanne" hekken, blomstene, plenen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har ikke hatt et eneste uhell siden han sluttet med bleien for litt over 2 uker siden.. MEN.. Han har begynt og vanne hekken bla. dvs at han står og tisser i hekken fordi han skal vanne den som han så fint sier.. Tar jeg han på "fersken" før han har begynt og tisse så klarer han fint og holde seg til vi kommer inn på do.., men er det bare noe alle smågutter gjør en liten periode??? =)

Og dette med natt tissing.. Han bruker fortsatt nattbleie.., men våkner et par ganger etter han har lagt seg pga han må tisse.. Han tisser da ganske mye.. Bleiene er ofte helt tørre på morgenen.. Noen ganger er det litt i de.. Hvor lenge etter dere sluttet med dagbleien sluttet dere med nattbleien?? =) Hvor mange tørre morgenbleier hadde dere i strekk før dere kuttet helt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange gutter aldri slutter med det der:( Vanning av hekken altså.

Skrevet

Storebror her synest det også er gøy å tisse ute..

Han får ikke lov av meg,og det ble ganske bra,helt til vi fikk besøk av en i barnehagen hans hvor den gutten gikk ret ved siden av meg tisset,helt greit for moren,bare han ikke traff party teltet vi satt under..!!?

Da ble det på'n igjen,men tror det er helt normalt jeg.

De har en periode.

Han hadde 3 tørre nattbleier før han fikk ligge uten nattbleie..

Og det gikk over all forventnig..

Han sluttet altså med dagbleie 3 dager før han slutet med nattbleie,men han var veldig klar for det altså.

Det du kan legge merke til,er han tør når han våkner om morgenen,så skal det gå bra.

Mange lat morgen urinen komme i bleia før de steller seg om morgenen,men er han tør,så prøv uten.

Kanskje han ikke vil tisse i trusen han har fått på seg og forter seg på do om morgenen ;)

Det att han våkner om natta og må på do er jo ett godt tegn da ;)

Skrevet

Får da håpe det.. hehehe... Vi bor i rekkehus.., og sånn helt ut av det blå ser naboene bare en kraftig stråle som peiles inn mot hekken fra verandaen.. Er ikke bra det altså.. haha.. :P

Skrevet

Takk for svar.. =) Ja jeg tror han kan begynne og bli klar ganske så snart.. Det har også vært dager hvor han har gått på do og tisset og tatt av seg bleien FØR han kommer og vekker oss.. da har jeg stusset .. hehehe..=)

Regner med at jeg venter en liten stund.. Det er aldri mye i bleiene nå om morgenen.. Men tror også at det kan hende jeg er en smule treg enkelte morgener med og stå opp og dra av han bleien så det går litt i bleien på morgenen på den måten.. Skal hoppe ut av sengen fort de neste dagene og sjekke bleiene.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...