McRabarbragrøt Skrevet 2. august 2008 #26 Skrevet 2. august 2008 Nei, det var jeg som sa at det ikke var sant og jeg var ikke den anonyme som skrev innlegget:) Ikke at det er viktig, det er jo fremdeles en morsom historie.
Banshee Skrevet 2. august 2008 #27 Skrevet 2. august 2008 Jeg skrubbet doskålen med tannbørsten hans og satte den på plass igjen og vet han brukte den siden. Jeg skjærte opp klær og sengetøy med en svæær kjøttkniv på kjøkkenet og strødde om meg med trevler av det hele i hele leiligheten. Jeg advarte nydama om hvordan han var, hun ville ikke tro på meg og fikk smake samme leksa som meg. Til pass til henne når hun ikke skjønte jeg ville hennes beste. Jeg har sikkert gjort mye annet også som jeg ikke kommer på.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #28 Skrevet 2. august 2008 Han kunne fint anmeldt deg for seksuelle overgrep
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #29 Skrevet 2. august 2008 eksen min ville heller ikke skjønne at det var slutt.begynte på skole langt vekk.der jeg fant mannen jeg har i dag:)han eksen kom opp på skolen og nekta og reise igjen og sa mye drit om eksen min og jeg som var så forelska tok og spente eksen min mange ganger hardt mellom beina.var så sinna på han for han sa sånn ogkom opp på den måten.funnet ut av andre hvor jeg var.ble steril og tok operasjon og ble vist bra igjen har jeg hørt for lenge siden.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. august 2008 #30 Skrevet 2. august 2008 aldri gjort noe slik :-/ men har aldri blitt dumpet heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå