Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Tenker da på forskjellige typer hevn eller liknende som er gjort i sinne/frustrasjon, eller som faktisk var til pass for han/henne! Jeg har: - Kasta bilnøkkelen hans da jeg var innom han for å hente resten av tinga mine, men lot som jeg ikke hadde sett den da han ringte meg senere. - Den klassiske: Dyppa tannbørsten hans i dassen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 fortalte ene nydama om hva slags utro dritt han var og at han kom til å være det mot henne også.. det var han.. med meg..hihi
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Brukt hele lønna hans og maxa ut kredittkortet hans... Etter at han reiste fra meg når jeg var 7 mnd på vei!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Fortalte den nye flørten hans at han hadde gjort ei annen gravid, men at han nekta helt villt på det(noe han også ville gjøre overfor henne dersom hun konfronterte han), og ungen levde i beste velgående et annet sted i landet.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg var jævelig mot eks mannen min. Etter han hadde vært utro med arbeidskollega Han hadde pakka alle tingene sine, men ikke henta dem ennå. Så jeg tok opp dressen hans, fant en skarp kniv på kjøkkenet og skar opp jakka, buksa og skjorta hans. Så tok jeg baggen han hadde middagsservice som han skulle gi til sin søster i bryllupsgave i Tyrkia ( billig dritt han hadde kjøpt) og hoppa på baggen.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Kjørte en tube tannkrem i ræva pån og pressa til
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Jeg gjorde noe mot min x som er ganske ille. For å 'rettferdiggjøre' litt for min handling så skal det sies at han er psykopat med store problemer og var slem mot meg og ødela meg psykisk. Som hevn hadde jeg sex med bestekameraten hans. Han hadde ingen familie og kun 1 god venn, så når kamraten hans la an på meg gjorde jeg det med vitende og vilje om at han kom til å bli såret av meg som han påsto han elsket mer enn alt og bestekameraten.Jeg visste at jeg aldri i verden hadde turt å fortelle han det, men visste at en dag kommer sannheten fram.Det tok 3-4 mnd så fortalte kamraten hans det i fylla. Jeg gjorde det kun for å være slem, og hadde jeg opplevd det samme i dag hadde jeg gjort det igjen.
skorpionfruen Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Haha for en syk tilfredstillelse det måtte være når serviset knakk under deg... hehe ser det for meg!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 både exen og kompisen hadde vært ganske så jævlige mot meg, mye drittslening, trusler om både ditt og datt, og mye mer. Jeg hadde akkurat fått ny tlf med skjult nr, (reservert mot publisering) så jeg sendte en tekstmelding til kompisen og skrev at x var død, og forklarte at det var en mld for jeg klarte ikke snakke. signerte med en annen kompis sitt navn. og denne kvelden var eksen på jobb langt uti hutt i heita med null dekning, så tlf var avskrudd, noe jeg ikke visste. Så da fikk jo ingen tak i han, og trodde seff på den. Aldri godtet meg så mye i hele mitt liv,. og hadde glatt gjort det igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 jeg var også sammen med en skikkelig psykopat, sendte han på hytta med faren min. (dette var etter det var slutt, men han var jo psykopat så han ville ikke innse at det var slutt). og hadde imens sex med bestekompisen hans. og det føltes bra! en annen jeg var sammen med var utro mot meg. jeg fortsatte å være sammen med han ei lita stund, han elsket meg høyt og angret seg. da hadde jeg sex med en annen (han er jeg faktisk sammen med i dag;), og dumpa den utro dritten etterpå. han fikk hjertet knust. hahaha.. karma..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 han hadde vært utro og jeg bestemte meg for å flytte ut.. når jeg henta siste lasset tok jeg ned gardinstengene(som er hule) og fylte de med reker med skall på..hengte de opp igjen og gikk der fra.. fikk høre fra andre at han og den nye dama ikke skjønte noe da det var kommet den dritt lukten i huset..de trodde det lå en dø rotte i en av veggene..så de rev ned veggene og fant ikke noe..lukten gikk ikke vekk..så de flytta like godt de.. og gjett hva???? DE TOK MED SEG GARDINSTENGENE... hahahaha
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 Rota med broren hans:(det var slemt det.
McRabarbragrøt Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Jepp. Gammel, gammel vits som har sirkulert siden 70-tallet, inspirert av en film fra 1945 ("Cannery Row", hvor det opereres med fiskerester istedenfor rekeskall). Bra forsøk , for historien er jo søt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Jeg og, men jeg tok den helt ut - hadde masse deilig sex med broren hans!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #17 Skrevet 2. august 2008 Ikke jeg men venninna mi sine eks eller gutter hun hadde datet som viste seg å være players og skikkelig drittsekker.. Tok på hemmelig nr. på mobilen og tok ringerunden, jeg utga meg for å være "Anne" siden jeg og venninnen min har forskjellig dialekt!.. "Hei.. eh.. husker du meg, Anne.. Jeg bare ringer for å fortelle deg at du har nok Clamydia.. For du er 100% sikkert eneste person som kan ha smitta meg.. Du bør nok få det sjekka...". Seff. var dette en fredag eller lørdagskveld, sånn rett før han skulle ut.. Kjipt for han, måtte vente til mandagen med å få sjekka det + visste at han da trodde han hadde smitta en del ja..! tihi..!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #18 Skrevet 2. august 2008 Han var utro og flytta inn til hu nye.Jeg bestilte alt mulig til hans nye andresse og i navnet hans.Diverse kosttilskudd(4 forskjellige),bestikk,juleservise,trimsykkel,meldte han i maaaange bokklubber osv osv....han fikk et helvete med å avbestille og retunere ting hihi.......ja og så tok jeg av felgene på bilen hans og solgte for ganske mange penger...å dem var han stolt av altså. oj,hadde nesten glemt at jeg la inn diverse kontaktannonser for både han og den nye skrævet hans,laga mye faenskap for dem,holdt på å bli slutt,men ordnet seg visstnok.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #19 Skrevet 2. august 2008 Han var utro mot meg: Jeg "fikk" bestekompisen hans til å bli forelsket i meg, og rotet med han en hel helg! ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #20 Skrevet 2. august 2008 åj.. jeg har aldri gjort no sånn jeg.. kanskje jeg sku blitt litt tøffere... har bare skreket mine tapre tårer og kommet meg videre.. hmh... jeg vil også kunne bruke litt agresjon jo..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #21 Skrevet 2. august 2008 Jeg beholdt vennene hans og fikk all deres sympati når det gjalt bruddet..det føltes ganske godt der og da..mens jeg ennå var sint og arg på han..var godt å vite at han satt hjemme alene uten å ha noen å preike med..mens jeg fikk den støtten jeg trengte i den tunge perioden fra både mine gamle venner og fra hans venner..som i dag ennå er mine venner:) han pleier å gå når han ser jeg kommer inn døren f.eks på fest..ikke det at jeg har noe i mot han men tror han rett og slett er flau og ikke vet helt hva han skal si til meg.. det han gjorde var ganske stygt gjort mot meg..jeg hadde vært flau visst det var jeg som hadde gjort det mot han..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #22 Skrevet 2. august 2008 sjikkelig teit !!!!!!! ELDGALLEL historie !!!!!!! sykt gjort å lyve da !! han hadde vært utro og jeg bestemte meg for å flytte ut.. når jeg henta siste lasset tok jeg ned gardinstengene(som er hule) og fylte de med reker med skall på..hengte de opp igjen og gikk der fra.. fikk høre fra andre at han og den nye dama ikke skjønte noe da det var kommet den dritt lukten i huset..de trodde det lå en dø rotte i en av veggene..så de rev ned veggene og fant ikke noe..lukten gikk ikke vekk..så de flytta like godt de.. og gjett hva???? DE TOK MED SEG GARDINSTENGENE... hahahaha
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #23 Skrevet 2. august 2008 Ja gjett om jeg hadde. Dusten sjekka ikke baggen før han dro. Bare leverte hele baggen og sa til bruden. gratulerer. Kameraten hans sa det da dem kom hjem fra tyrkia. Tenk så moro det var for bruden da hun åpna en bag med middags service knust i små biter.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #24 Skrevet 2. august 2008 Ehh, kansje du skal lese _hele_ tråden....hun sier jo etterpå at det ikke var sant, men alikavel en god historie. Og det var det!! Gitt meg et lite tips om jeg noen gang skal trenge det!
Opp og ned er like langt Skrevet 2. august 2008 #25 Skrevet 2. august 2008 Klipte istykker ett par bukser en gang.. Har ikke gjort noe voldsomt egentlig. Har vært flink til å rote meg borti feil fyrer, og han ene dumpa meg til fordel for ei på nesten 40! Da var jeg 19, så det var ett hardt slag! Klipte buksene hans, og la de på panseret på bilen. Han sa i ettertid at han var sikker på at jeg kom til å ripe opp bilen hans også, men det hadde jeg aldri gjort:)) En jeg bodde sammen med i 5 år hadde damebesøk mens jeg var på jobb, og da jeg kom hjem tidligere og fant de, kasta jeg klærne hennes ut vinduet i den mest trafikkerte gata i byen. Biler kjørte over undertøyet hennes før hun fikk fatt i det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå