edvina har fått en gutt Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 noen som har erfaringer med disse mot søvnproblemer. Jeg våkner 4-5 ganger om natten og er veldig urolig og fikk disse på resept av legen. men jeg er redd for å ta de, er redd for bare å bli enda trøttere og allikevel ikke få sovet godt. Jeg sovner lett, men våkner etter ca 1 time....
*Lille Persille" Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg fikk disse mot allergi men kunne ikke ta dem fordi jeg ble så ekstremt trøtt av dem. Har tatt dem noen ganger nå mot søvnløshet men kan ikke ta dem senere enn kl. 21 for da klarer jeg ikke å stå opp neste morgen... Vel verdt et forsøk hvis du sliter med å få sove.
oslo *20.05.06* Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 hei jeg har tatt disse tablettene i hele vår og sommer pga allergi. Sov mye bedre da jeg tok dem, så er absolutt verdt et forsøk!
Bare™ Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg har brukt de mot allergi, men fikk tankevekker når du sa det fungerer som sovepiller:p... Jeg er nemlig helt utslått etter èn Zyrtec, og må sove "middag" når jeg har tatt èn sånn liten pille. Og èn sånn liten pille MÅ jeg ha når jeg skal i stallen. Og i stallen MÅ jeg..
john gravid Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 jeg får de mot allergi,skal ta en morgen og en kveld,men kan ikke ta om morningen da blir jeg helt slått ut. fungerer derfor fint som sove medisin for meg.
blomst82 Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Fungerer veldig bra når du sliter med å sove! Jeg har tatt de morgen og kveld mot allergi i snart 5mnd. Ikke noe farlig altså. Er skikkelig trøtt hele dagen da, men er så allergisk så jeg biter det i meg... Sist så tok jeg den bare på kvelden, men da var jeg gravid på vinteren...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg har fått de for svangerskapskløe.hjalp i begynnelsen,men ikke nå lenger.ble dritt trøtt av de i begynnelsen,men så sluttet de å virke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå