mamma`n til nurk Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Skal døpe dattern vår på søndag, og jeg har bursdag samme dagen. Bf, som nettopp dumpet meg til fordel for ei som vistnok er "vidunderlig og helt motsatt av meg", har altså spurt hva jeg ønsker meg i gave. Vet ikke helt hva jeg skal svare på den. Vil virkelig ikke ha en forbanna dritt fra han, men ser at han prøver å være snill, og virker som om han vil at vi skal være venner igjen. Jeg er jo vennlig med han, men jeg tror virkelig ikke jeg hadde klart å se på en evt gave fra han uten å tenke "din forbanna utro j..." Fikk jo diamantring fra han rett før jeg fikk vite at han hadde møtt ei annen, og den byttet jeg i butikken da han nektet å ta den tilbake. Men hva skal jeg si til han da? Så utrolig som det høres ut som, så hadde jeg faktisk dårlig samvittighet for at jeg var sint på han for å ha vært utro! Og for å ha byttet ringen! Og for at jeg etterpå ikke ville ha han med på revy da jeg skulle feire bursdagen min tidligere denne uken(hadde kjøpt billettene før det ble slutt). Har absolutt ingen grunn for å ha dårlig samvittighet, vet ikke hvorfor jeg har det heller, for det er ikke jeg som har gjort noe galt. Men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si til han som får han til å forstå at jeg ikke vil ha noe som helst fra han, uten at jeg sitter med dårlig samvittighet for å ha vært ekkel mot han... Og som sagt, enhver gave hadde jeg fått dårlige assosiasjoner til i ettertid. Forventer ingen svar her, er bare så frustrert for tiden!
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Si det rett ut, at du ikke ønsker deg noe som helst, og at han ikke trenger å kjøpe noen gave... Verre er det ikke...
skorpionfruen Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Vet akkurat hva du snakker om. Fikk gavekort på en klesbutikk fra x´n etter at han hadde flyttet inn sammen med min venninne. Var sikkert hun som hadde kjøpt det. Var inne på tanken å brenne det, men jeg fant ut at jeg fortjente å skinne så jeg kjøpte meg noe riktig lekkert og dreit i dem siden den først var kommet (i postkassa forresten) Det føles som svikergaver, samvittighetslettelse. Usjhh, skjønner godt at du føler det sånn. Når det er sagt er naget over i dag (dette er to år siden) og jeg samarbeider godt med det som behøves med barnefar.
Reveenka Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Ønsk deg penger, og opprett/sett inn på din datters sparekonto c",)
neste*gang Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 si nei takk til gaver ikke la han "kjøpe seg fri" med gaver.. og så må du begynne å bli rasende sint på denne idioten sånn at du kommer deg over han! dårlig samvittighet er fordi det er følelser fra din side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå