Gå til innhold

Hvor ofte treffer dere vennene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har utrolig lite tid og energi til venner.

Nå har jeg da 3 barn under 3 år, så de tar mye tid :)

 

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1 gang i mnd tror jeg.. bor ca 2,5 timer unna da så.. hehe..

Skrevet

Varierer en del, men vanligvis hver uke, og gjerne et par ganger i løpet av ei uke (men noen ganger ingen). Ofte at vi lager middag sammen (blir mye grilling nå i sommerhalvåret), går tur sammen eller andre hverdagsting som man jo uansett bruker tid på, men som blir enda bedre med venner :-)

 

Men vi er såpass heldige at vi har to vennepar som bor i samme gate som oss, så da er det lettere. Merker at vi ikke treffer de vennene som bor noe særlig unna oss veldig mye nå nei. (Har en på åtte måneder og en på 2,5 år). Vi tilbringer mest tid med de som er flinke til å oppsøke oss må jeg innrømme.

Skrevet

Dytter.

Skrevet

Ikke ofte....treffer vel venner kansje en gang i uka/ annen hver uke toppen....familie litt oftere...har tre barn.

 

 

Skrevet

Ikke så ofte, men møtes en del i helger og slikt. Og snakkes ofte på msn, Facebook, mail etc.

Skrevet

Litt godt å høre at andre også har det slik:-)

 

Skrevet

nesten hver dag, etter at vi ble naboer. og det er bare så utrolig hyggelig!

Skrevet

en treffer jeg omtrent daglig.De andre kansje en gang i uken hvis det passer..

Skrevet

Jeg prater jo oftere med naboene enn mine venner, men det blir ofte slik når man møtes i gata med barna på ettermiddagen :)

Skrevet

Vi har ikke barn i flertall (enda) men siden jeg har en jobb hvor jeg fast jobber 2 kvelder i uka + anenhver lørdag så blir det sosiale litt amputert. I tillegg har jo alle vennene mine nå unger + jobber og trening og alt sånn i tillegg. Kanskje 1-2 ganger i mnd? Dvs ikke pr venn da...

Skrevet

Kanskje en gang i uken? Men det går heller i perioder, en uke kan jeg være masse med noen, så kommer et langt "tørke". Tenker det blir bedre når jeg begynner på skolen igjen, da treffer jeg de jo 5 ganger i uken:)

Skrevet

varierer veldig, alt fra 1-4 ganger pr uke ("pr venn" hehe)

De fleste har barn, men vi har litt ulik alder på ungene, så stort sett møtes vi om kveldene etter at ungene er i seng. Det hender også at vi finner på noe sammen med barna feks kino, turer ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...