Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Camilla er herved blitt redd sin egen skygge hehe Vi var og feiret farmor sin bursdag i ettermiddag, og på veien dit så gikk vi et stykke. Vi stoppet opp og jeg sto bak Camilla og lagde bevegelser med skyggen min som da var rett foran henne... Det gikk greit, så visst litt forskrekka ut ifølge Pappa men vi gikk videre. Plutselig oppdager hun sin egen skygge og at den følger etter henne, stakkar ble jo kjemperedd, og turte ikke gå til pappa engang, for da bevegde jo skyggen seg....jeg holdt på å dø av latter, stakkar lille snuppa :-) Så hele veien tilbake til bilen i kveld, ble en seanse for å forsøke å unngå skygger, stoppe opp for å se om de bevegde på seg osv osv... Håper jo hun snart blir vant til å ha en skygge da, ellers kan jo dette bli litt slitsomt hehe
LegallyBlond Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hehe Eldste her var akkurat lik en liten periode =) Gikk heldigvis fort over, var vel da han var rundt 1,5 år tror jeg. Var jo morsomt, men fikk helt vondt av han der han fortvilet prøvde å komme seg bortfra skyggen sin...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 hehe, ja, hun er nå snart 1 1/2 år så håper det ikke varer så lenge :-) er jo litt slitsomt å ikke kunne gå noen steder uten å passe på skyggen sin hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå