Gå til innhold

Hvor mange par bukser og genser har dere til barna deres ca..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff,var på salg på fru lyng idag (70%) og kom selvfølgelig hjem med masse klær, (han har lissom ikke nok fra før heller.hehe...)

Uten å gå inn og telle nå så har han i hvert fall 11 par bukser som er i str han bruker nå og 4 par joggedresser..

Sikkert en 12 sånne litt tynne gensere og ca 10 vanlige gensere/hettegensere..

Uff,kom igjen,må lette samvittigheten her..Noen som har mer enn oss?!

Småen her er 15 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orker ikke å telle, men her har jente mi reint tøy hver dag og det er det viktigste. Har nå funnet ut at det ikker er noe vits i å ha så mye klær, fordi hun får jo ikke brukt allt en gang. Har netopp pakket bort klær som er for små og halvparten henger prislappen på. Så nå utover skal jeg handle mindre klær men heller litt dyrere som holder litt mer og som ikke alle andre har. Og ja, jeg veit jeg er sær når det kommer til klær hehe

Skrevet

Har ca halve av det du har i str hans nå...

Skrevet

Tror vi har 30 bukser og 30 gensere jeg;) Masse klær.

Skrevet

Minsten har arvet storebror + fått litt nytt så han har sikkert minst den mengden du nevner...

Nå er jeg blitt mye flinkere å begrense meg, så storebror har igrunnen ikke noe særlig mer enn han trenger (ca. 10 bukser/gensere inkl joggebukser). Trenger såpass mye når man skal ha skift i bhg og bruker ett sett med klær pr dag.

Skrevet

hehe,godt å se det er noen som har mer og:)

Skal sies at jeg syns det er veldig gøy å handle tøy til han og kjøper heller klær til han enn til meg.

Men nå har jeg fått forbud i heimen,nå er det kun til ulltøy som skal handles inn før barnehagestart:)

Men han trenger jo litt skift her og der og nå begynner han straks i barnehagen og ser for meg at tøy slites mer og der..

Skrevet

hadde like mange klær til han når han var 15 mnd og da brukte han langt mer og syns jeg...

nå i 3 års alderen har jeg halvparten av det du nevner og vanligvis får han ikke brukt det engang. Det blir det som ligger øverst..

Skrevet

Tipper rundt 11 dongeri bukser,2 treningsbukser.Genser tipper jeg til rundt 23..

Skrevet

Nå har jeg en baby da, som vokser fort. Bruker str 74 nå og kan vel bruke det en stund til, er 5,5 måneder. Men nå har han: 1 shorts, 2 sommerbodyer uten erm og med litt bein, 4-6 bodyer, 4 bukser, 4 jakker, 1 lue, 2 solhatter og 1 par kule pumasko.

Skrevet

hun har hvertfall 8 bukser, 4 gensre(det andre e blitt for lite å har ikkje køpt nytt i denne varmen), en del bodyer, mange tshorter/shorter/topper, 2 joggedresser, en hel del med skjørt/shortser/tunikaer og kjoler.. å hun har bursdag om en mnd så da blir det vel enda mer klær.. så skal ønske litt leker også praktiske klær til barnehage,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...