La vita è bella <3 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Kjæresten min mener vi kunne gjort en masse, hadde det bare ikke vært for at jeg er så gravid. Dette synes jeg jo ikke helt om, men jeg kommer ikke på noe vi kan finne på likevel. Jeg sitter hjemme alene om dagene og bare venter på at han skal komme hjem fra jobb, og så ender vi vanligvis opp i hver sin stol foran tv'n. Babyen kan jo komme når som helst nå, så vi har ikke så veldig mye tid igjen bare oss to. Forslag til hva man kan finne på? Været er ikke så bra, så soling og bading er uaktuelt. Jeg er i fin form, bare magen som setter begrensninger. En kveld gikk vi til et turområde for å grille pølser, bare oss to, det var kjempekoselig. Ønsker flere gode ideer til "kjæresteting" man kan gjøre selv om man er gravid
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Dere kan leie en bra film, gå ut å spise, gå på kino er egentlig bare fantasien som setter begrensninger;-) Selv er jeg så vant med å ha med barn at det er vanskelig å finne på noe uten;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå