Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre med mini sitt hår nå. Han er 13 mnd og har bare verden nydeligste hår synes jeg. Det er lysbrunt i en gull-aktig nyanse og småkrøllet, langt og ganske tykt alderen tak i betraktning, altså sånne store luftige korketrekkere i nakken og mer glatt foran mot luggen. Strekker jeg ut en korketrekk så er nok håret hans godt forbi skulderlengde, men oppkrøllet, som det jo som oftest er, så når det omtrent akkurat skuldrene bak. Luggen begynner også å bli lang nå og henger ned i vippene hans om vi ikke stryker den til siden og flere og flere tror han er en jente selv om han er kledd som en gutt. Jeg har prøvd å stusse luggen hans selv en gang før, men det ble ikke helt bra (heldigvis vokste det fort ut igjen). Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Har bare ikke hjerte til å klippe de lange lokkene hans, men samtidig så vil det jo se rart ut med "kort" lugg og jeg tror den lange luggen begynner å plage ham litt. Noen som hvet hva det evt vil koste å h et så lite barn med til frisør for litt stussing? Er det lett/gteit å stusse sånt type hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får bruk sånn hår bånd som fotball spillere bruker da ;)

neida... men du trenger ikke klippe det kort, bare slik at lugg og nakke står litt i stil.

Skrevet

Her jeg bor koster det ca 270kr for barneklipp...

Skrevet

Hehe... Ja hadde han vært jente hadde det vært endel enklere for da er det jo "lov" å bruke hårbånd, harspenner, strikk ol, men å ta det i håret på en gutt er jo omtrent bannlyst...

Skrevet

Ja det er det vi betaler for å klippe de andre to, men tankte det kanskje er litt billigere for en kjapp stuss av babyhår? Vil jo ikke ta mer enn noen minutter...

Skrevet

Tror det koster rundt 200,- for å stusse håret til barn. Jeg betalte 269,-, men da brukte hun mest maskin på sidene og klippet det oppå.

Han fikk sitte i en "bil-stol", og var selvsagt veldig opptatt av det. Forkle kunne hun bare glemme, og den stakkars lærlingen som forsøkte å ha på han en sånn "krage" rundt halsen.. hun kunne bare gi opp. Hadde med noen pastiller for litt bestikkelser ;-) Går du til en dyktig frisør, så kan hun knepene og bruker ikke for lang tid :-)

Skrevet

Sikkert forskjellig fra salong til salong. Har bare sjekket på en og de skulle ha samme pris uansett. Så da ble det nok en hjemmeklipp på Småen... :)

Skrevet

mannen min hadde lange lyse korketrekkere til han var noen år gammel, ble tatt for å være jente han og.

en gang kommer du nok til å måtte klippe han hvis han føler seg for jentete.

trenger du kort lugg? kanskje den kan skråes?

Skrevet

Vet ikke helt hva som vil passe best. Kanskje jeg kan være så frekk å spørre ene ansatte i barenhagen om litt hjelp, vet hun er utdannet frisør...

Skrevet

kommer litt an på hvor du går og klippen når det gjelder prisen. men du må tenke på at det kommer jo også an på tiden som brukes og blir satt av, ikke bare hvor mye som klippes.

men det hvor jeg jobber hadde jeg ikke tatt mer enn en hundrings for en mini stuss av lugg og sånn så lenge det ikke tar veeeldig lang tid ;)

vanskelig å klippe disse små.

spør ho i barnehagen, hvis ho er på avdeling til gutten din så har ho sikkert ikke noe imot det

en liten komentar til; det med å vanne barna til frisøren kan være greit for barn blir så fort skeptisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...