babydrømmer84 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hei på alle:) En litt uvitende förstegangs trenger litt råd her:) I går kveld lå jeg på rygg og slappet av..strök og klemte litt her og der på magen. Plutselig kjente jeg en "dissende" fölelse innenfra magen, akkurat som et lite jordskjelv der inne:) Det var kun dette ene "dirret",men skvatt litt fordi jeg aldri har kjent det för. Ble også overrasket fordi jeg bare er i den 15.uken, men kunne det vaere ett livstegn fra den lille?? Takker for alle svar der ute:))
PAVEEL Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 det kan det være vettu:-) er litt difuse de første gangene du kjenner det, men når du er på ul og babyen feks sparker da, så er det nesten sånn...aha!!! jeg har jo kjent babysen lenge jo:-) lykke til med svangerskapet! du har en fin tid i møte:-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Min søster kjente foster bevegelse i uke 14 begge gangene!! Det er nok det du har kjent. SÅ KULT!!! Gleder meg til å kjenne noe jeg og!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 jeg har kjent det før uke 15 med begge to. ikke uvanlig
AlmaN Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg også. Tror første gang var ca. i uke 14. Ganske lik følelse også, den dirringa.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Me too, å det var deilig I begynnelsen var det akkurat som "lemus":) Var 14 + 5 ca da.
babydrømmer84 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Åååå guri, så morro,hihi:)Tusen takk for svar dere:) Utrolig godt å få ett tegn på at det er liv der inne ihvertfall. Blir helt vannvittig å se nurket på ultralyden om 1 1/2 uke:D
Ungmamma21 Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 så gøy ikke sant:) er nok det du har kjent, med første mann kjente jeg det i uke 16 men nå kjente jeg det allerde i uke 11;) så er veldig forskjellig;)
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Jeg har kjent det i en uke og vel så det, og er bare i uke 13. Men med førstemann kjente jeg det i uke 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå