Venja Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Noen som vil dele en god oppskrift på pastasalat med meg? Gjerne med skinke....
lisje marthemora Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 dette er barnas favoritt: makaroni til 8 personar, 1 boks lett rømme 1 pk majones 2-3 syrlige epler purreløk etter smak 1-2 bokser skinke
mamman til to gutter Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg har ikke mål i oppskriften, slomser oppi etter hva jeg synes ser bra ut, men pleier ofte å ha i: skinke ost (synnøve, norvegia el) pasta (penne el) purre hvitløk 50/50 lettrømme og majones salt pepper evt så går det an å gjøre den litt mer spennende med mais, paprika el etter smak og behag
mammaen til Lukasgolle Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 denne har blitt en slager i min familie,og en selfølge i ALLE familieselskap =/ 1 boks bog skinke 1 paprika 1 agurk 1 purreløk mais ost etter ønske 1 beger lettrømme 1 lite beger youghurt naturell litt sitron saft sitronpepper etter ønske pasta skruer eller hva du har liggende
tvilling mamma 77 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 jeg bruker å lage den slik, ikke mål på oppskrift da: pastasløyfer creme fraiche lett rømme majones hvitløk pulver salt pepper kjøtt og grill krydder grillet kylling bog skinke . sånn på boks løk ost i terninger akurk parika mais får masse skrøyt av denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå