Gå til innhold

Herre min hatt.... Jeg har skolegutt om 2 uker jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager skal vi få til det??? Vi klarer med et skrik å være i bhg. til kl. 0930. Men skolen begynner jo kl. 0830..

Og det er ikke det at vi sover så lenge, eller jo.... det er ikke lett å få liv i Storebror om morningen.

Ja, ja.. da har vi to uker på å trene på å rekke noe til kl. 0830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det bir en STOR overgang for alle etter sommerferien, tar nok ikke lang tid for dere er inne i rytmen.

Snuppa her sover til 9-10 nå, helt utrolig, hun som alltid har vært A+++, men er heller ikke i seng før 9-10 på kvelden....hun også begynner i bhg mandag....

Lykke til med stor gutt sin 1.skoledag .-D

Skrevet

OMG! Lykke til :)

Vi har også ei snuppe som har kost seg i sommerferien. Siste uka sov hun til 10 og halv 11. Denne uka har hun vært i barnehagen, så vi tok det gradvis tidligere og tidligere og i dag våknet hun halv 8. Så ja, det er mulig, men bare så vidt :)

Og grattis med snart stor skolegutt!!

Skrevet

Sukk... jeg gruer meg til krøllebøllen vår skal begynne å stå opp tidlig igjen.... han er MEGET vanskelig å få ut av køya. Jeg synes at hver eneste dag begynner med masing, masing og mere masing... som til slutt ender med kjefting og krangling....blæh...

Skrevet

Lykke til med skolegutt! Er sikker på at med litt innkjøring så er det ikke særlig vanskeligere å stå opp en time før.... Men det blir kanskje litt tidligere kvelder etterhvert???

Men det er rart når ungene blir så store at de skal på skolen,- da går tiden bare fortere og fortere og fortere og fortere, for det er høstferie og juleferie og vinterferie og påskeferie og og og..... :-))))

Skrevet

Asså, jeg har litt av det samma probblemet hos meg, bare atte det er jeg som syns det er innmari kjipt å stå opp før hanan galer som farmora mi pleide å si. Så jeg tenkte atte de ukene unga er hos typen å det er jeg som skal følle dem til skoorn og barnehagen, så bare gir jeg besjed om at vi ikke kommer før halvti-ti så veit dem det lissom. Burte ikke være no problem det, vel? Så kan jeg bare hente dem litt seinere istedetfor.

Skrevet

Næ! Så lurt da! At ikke jeg har tenkt på det i løpet av alle de årene (og ungene) jeg har hatt på skolen!! Dasken så mange timer med sove-lenge-om-morran jeg har gått glipp av!

Skrevet

Kult atte du likte forslaget! Men du som har så innmari mange unger(er dere i en sekt eller no, ikke ta det ikke opp asså, det ække ment som hets eller no, men) har sikkert mange flere år igjen vor du bare kan ringe å be dem chille'n litt på den derre skoorn. Skoorn går jo ingen steder, dah lissom!

Skrevet

Selvfølgelig er Snulder i en sekt!! Hun har kjempelangt hår og går aldri i bukser og har en haug med unger! Det er jo helt sikkert!

Skrevet

Alle med mer eller mindre to unger er med i samme sekta! Visste du ikke det? Den heter "Anti-A4-familie-sekta"!

Skrevet

Er det de derre Smith og smule? Er det derfor hu kaller seg snuldersmula? Åååhhhhja!

Skrevet

Karomamma: Du må ikke glemme det at lårene mine i tillegg gnisser når jeg går i skjørt (les kjorteler)

Skrevet

Nei, jeg tror den heter Smith og Jones-sekta. Og alle guttene har krøllete hår og skytevåpen og bor på bøgda...

Skrevet

Vel... i det minste så kan det sies at jeg bor en smule utpå bøgda...

Skrevet

Hahahaha............jeg ler så jeg nesten tisser på meg;-DDD

Ja hvilke familier har ikke noen "svin" på skauen nå for tiden egentlig;-DD

Her i huset har vi 3 egne barn og stort sett alltid 2-3 ekstra..........og det gjelder ikke bare en ettermiddag eller to, men hele uka, hele året og vi drasser dem med på ferie gjerne og.-)

Det er gleden vi har ved å være sosiale og omgjengelige mennesker tror jeg:-)

Det er jo ikke noe spesielt ved det, ikke er vi med i sekt, fletter kan jeg ha og skjørt går jeg i, men det er fordi jeg synes det er fint:-)

Nå er fjortis på laaang ferie og jeg synes det er altfor stille her!!

Og skolebarn ja, det var visst det vi snakket om:-)

Det har jeg hatt så lenge at jeg ikke husker den første skoledagen nesten, men det var helt sikkert spennende!

Og mitt råd er å prøve å stå opp så dere har god tid på morgenen, heller en time før enn stressfølelsen i kroppen hele dagen:-)

Og du, bland deg bort i alt av styre og stell så skal du se du blir holdt godt informert:-)

Engasjerte og positive foreldre er "litt" mer givende enn de som klager og syter og aldri gidder engasjere seg utover det:-) Og det smitter over på barna - helt klart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...