mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hvordan i alle dager skal vi få til det??? Vi klarer med et skrik å være i bhg. til kl. 0930. Men skolen begynner jo kl. 0830.. Og det er ikke det at vi sover så lenge, eller jo.... det er ikke lett å få liv i Storebror om morningen. Ja, ja.. da har vi to uker på å trene på å rekke noe til kl. 0830
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 tror det bir en STOR overgang for alle etter sommerferien, tar nok ikke lang tid for dere er inne i rytmen. Snuppa her sover til 9-10 nå, helt utrolig, hun som alltid har vært A+++, men er heller ikke i seng før 9-10 på kvelden....hun også begynner i bhg mandag.... Lykke til med stor gutt sin 1.skoledag .-D
Karomamma Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 OMG! Lykke til Vi har også ei snuppe som har kost seg i sommerferien. Siste uka sov hun til 10 og halv 11. Denne uka har hun vært i barnehagen, så vi tok det gradvis tidligere og tidligere og i dag våknet hun halv 8. Så ja, det er mulig, men bare så vidt Og grattis med snart stor skolegutt!!
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Sukk... jeg gruer meg til krøllebøllen vår skal begynne å stå opp tidlig igjen.... han er MEGET vanskelig å få ut av køya. Jeg synes at hver eneste dag begynner med masing, masing og mere masing... som til slutt ender med kjefting og krangling....blæh...
frøydis m/ 4 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Lykke til med skolegutt! Er sikker på at med litt innkjøring så er det ikke særlig vanskeligere å stå opp en time før.... Men det blir kanskje litt tidligere kvelder etterhvert??? Men det er rart når ungene blir så store at de skal på skolen,- da går tiden bare fortere og fortere og fortere og fortere, for det er høstferie og juleferie og vinterferie og påskeferie og og og..... :-))))
Reveenka Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Asså, jeg har litt av det samma probblemet hos meg, bare atte det er jeg som syns det er innmari kjipt å stå opp før hanan galer som farmora mi pleide å si. Så jeg tenkte atte de ukene unga er hos typen å det er jeg som skal følle dem til skoorn og barnehagen, så bare gir jeg besjed om at vi ikke kommer før halvti-ti så veit dem det lissom. Burte ikke være no problem det, vel? Så kan jeg bare hente dem litt seinere istedetfor.
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Næ! Så lurt da! At ikke jeg har tenkt på det i løpet av alle de årene (og ungene) jeg har hatt på skolen!! Dasken så mange timer med sove-lenge-om-morran jeg har gått glipp av!
Reveenka Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Kult atte du likte forslaget! Men du som har så innmari mange unger(er dere i en sekt eller no, ikke ta det ikke opp asså, det ække ment som hets eller no, men) har sikkert mange flere år igjen vor du bare kan ringe å be dem chille'n litt på den derre skoorn. Skoorn går jo ingen steder, dah lissom!
Karomamma Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Selvfølgelig er Snulder i en sekt!! Hun har kjempelangt hår og går aldri i bukser og har en haug med unger! Det er jo helt sikkert!
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Alle med mer eller mindre to unger er med i samme sekta! Visste du ikke det? Den heter "Anti-A4-familie-sekta"!
Reveenka Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Er det de derre Smith og smule? Er det derfor hu kaller seg snuldersmula? Åååhhhhja!
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Karomamma: Du må ikke glemme det at lårene mine i tillegg gnisser når jeg går i skjørt (les kjorteler)
Karomamma Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Nei, jeg tror den heter Smith og Jones-sekta. Og alle guttene har krøllete hår og skytevåpen og bor på bøgda...
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 Vel... i det minste så kan det sies at jeg bor en smule utpå bøgda...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Hahahaha............jeg ler så jeg nesten tisser på meg;-DDD Ja hvilke familier har ikke noen "svin" på skauen nå for tiden egentlig;-DD Her i huset har vi 3 egne barn og stort sett alltid 2-3 ekstra..........og det gjelder ikke bare en ettermiddag eller to, men hele uka, hele året og vi drasser dem med på ferie gjerne og.-) Det er gleden vi har ved å være sosiale og omgjengelige mennesker tror jeg:-) Det er jo ikke noe spesielt ved det, ikke er vi med i sekt, fletter kan jeg ha og skjørt går jeg i, men det er fordi jeg synes det er fint:-) Nå er fjortis på laaang ferie og jeg synes det er altfor stille her!! Og skolebarn ja, det var visst det vi snakket om:-) Det har jeg hatt så lenge at jeg ikke husker den første skoledagen nesten, men det var helt sikkert spennende! Og mitt råd er å prøve å stå opp så dere har god tid på morgenen, heller en time før enn stressfølelsen i kroppen hele dagen:-) Og du, bland deg bort i alt av styre og stell så skal du se du blir holdt godt informert:-) Engasjerte og positive foreldre er "litt" mer givende enn de som klager og syter og aldri gidder engasjere seg utover det:-) Og det smitter over på barna - helt klart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå